loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Blog zdravého životného štýlu

Fitness články a aktuality zo sveta zdravého životného štýlu.
Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

kategória: Iné
Prečítané: 156x
Cvičenie - či už v posilňovni alebo hocijaký iný šport - nie je len o tej fyzickej časti, tréningu a suplementácii. Psychika a tvoje nastavenie mysle veľkou časťou tiež vplýva na tvoj výkon. V tomto je ľudský mozog a jeho fungovanie veľmi zvláštne a je potrebné vedieť regulovať niektoré myšlienky. Namiesto toho, aby si si v hlave vytváral sebavedomie a istotu a bral z tréningov to pozitívne, mozog sa viac sústredí na negatíva. Isto to poznáš z praxe aj ty. Ak máš sto dobrých tréningov a jeden zlý tréning, tvoj mozog si zapamätá hlavne ten jeden zlý tréning, čo môže ovplyvniť tvoj výkon v deň, kedy to najviac potrebuješ (napr. na súťaži). A práve vtedy, v tej najdôležitejšej chvíli ti dokáže nahlodať tvoje sebavedomie. Profesionálni športovci toto už dávno pochopili a preto majú okrem trénerov na fyzickú prípravu aj trénerov na podporu psychiky.
5 prírodných spaľovačov tukov ti pomôže s premenou

5 prírodných spaľovačov tukov ti pomôže s premenou

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 515x
Poznáme viacero spaľovačov tuku, ktoré sa už desaťročia využívajú na zrýchlenie a zjednodušenie spaľovania tukov počas diéty. Poďme sa v tomto článku zamerať na 5 z nich, ktoré sú na prírodnej báze. Okrem bližších informácií o nich sa pozrieme aj na všeobecné rozdelenie spaľovačov.
Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 585x
Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.
Fitness raňajky do 10 minút: zdravé, chutné a rýchle

Fitness raňajky do 10 minút: zdravé, chutné a rýchle

kategória: Stravovanie
Prečítané: 825x
Raňajky sú prvým jedlom dňa a to, ako začneš ráno ovplyvní celý tvoj deň. Tak prečo nezačať chutnými a zdravými raňajkami? V tomto článku ti prinášame 3 typy na rýchle, zdravé a veľmi chutné raňajky doplnené o nutričné hodnoty každého jedla.
Môže jedenie večer pred spaním pomôcť s chudnutím či priberaním?

Môže jedenie večer pred spaním pomôcť s chudnutím či priberaním?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 639x
Isto si to počul už niekoľkokrát. „Nejedz po šiestej, priberieš!“ alebo „radšej to zjedz doobeda, aby sa to nepremenilo na tuk“ sú obľúbené frázy ľudí, ktorí by mali vymeniť ženské časopisy so „super špeciálnymi diétami“ a mali by sa zamerať na odbornejšie články. Tento mýtus je tak hlboko zakorenený v ľuďoch, že asi v spoločnosti ostane navždy. Poďme si o tomto mýte povedať viac a vysvetliť si, ako to naozaj je.
Jedlo pred tréningom: 4 recepty pre krajšie svaly

Jedlo pred tréningom: 4 recepty pre krajšie svaly

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1018x
Každý, kto pravidelne číta náš blog iste vie, že okrem kvalitného tréningu je potrebné dodržiavanie jedálnička zloženého z kvalitných a nutrične hodnotných potravín. To znamená, že na to, aby si si vybudoval svalnatú postavu budeš potrebovať viacero základných makronutrientov. Budeš potrebovať najmä bielkoviny, ktoré telo potrebuje na tvorbu novej svalovej hmoty. Taktiež budeš potrebovať sacharidy ako zdroj energie do tréningu a tuk kvôli správnej funkcii tvojho hormonálneho systému. Samozrejme, všetky tieto makronutrienty majú aj ďalšie dôležité funkcie a preto by si ani jeden z nich nemal obmedziť na nulu. Okrem bielkovín, sacharidov a tukov nezabúdaj ani na správny príjem vlákniny, aby tvoj tráviaci trakt fungoval ako má a aby si dokázal z jedla vyťažiť maximum.
Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

kategória: Tréning
Prečítané: 703x
Táto téma nie je veľmi bežná, ale je potrebné sa jej venovať, lebo každý z nás aspoň raz za čas zápasí s chorobou a je dobré vedieť, čo v takom prípade robiť. Či ísť cvičiť, alebo naopak vynechať tréning? Zlepšuje cvičenie imunitu? Kedy áno a kedy nie? Odpovede na tieto, ale aj ďalšie otázky nájdeš nižšie. Poďme na to.
Arginín pre makačov: hojí rany a pomáha zvládať presilenie svalstva

Arginín pre makačov: hojí rany a pomáha zvládať presilenie svalstva

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 717x
Arginín je semiesenciálna aminokyselina, ktorá je vo fitness svete známa najmä pre zlepšenie prekrvenia svalstva a na tzv. napumpovanie svalov pri tréningu. Tvoje telo si ju dokáže vytvoriť, avšak jeho dodatočná suplementácia prináša viacero pozitívnych účinkov pre tvoje telo. A to nielen z hľadiska svalového rozvoja, ale aj celkového zdravia tvojho tela. Účinkom je veľmi podobný citrulínu.
Jojo efekt a plavky: skús to tento rok inak

Jojo efekt a plavky: skús to tento rok inak

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 510x
Čo je najväčším postrachom po diéte? Jojo efekt. Pre tie z vás, ktoré tento termín nepoznajú ide o opätovné naberanie zhodených kíl po diéte. Hmotnosť ide stále nahor a nadol a dlhodobé výsledky sú v nedohľadne. Najčastejšie s jojo efektom bojujú tie ženy, ktoré nemajú dlhodobo nastavené jedálničky a tréningové plány a snažia sa schudnúť len pred letom, prípadne pred dovolenkou. Výsledky chcú príliš rýchlo, najlepšie zo dňa na deň. Avšak - ako tušíš - takto to nefunguje a práve tá netrpezlivosť je jedným z najväčších dôvodov, prečo po takejto diéte opäť naberieš naspäť zhodené kilogramy. Prípadne naberieš aj nové. Počas fázy naberania v tomto jojo efekte má telo tendenciu ešte ľahšie naberať tuk ako svaly a preto po absolvovaní viacerých kôl diéty a jojo efektu, teda spätného nabratia kilogramov môžeš skončiť s ešte vyšším pomerom tuku v tele ako na začiatku prvej nepodarenej diéty.
Zastavte vrásky: koľko piť vody a aký je ideálny príjem tekutín?

Zastavte vrásky: koľko piť vody a aký je ideálny príjem tekutín?

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 441x
Voda je pre naše telo najdôležitejšia látka. Bez nej by neexistoval život. Veď väčšinu nášho tela tvorí voda. Koľko percent presne? Záleží najmä od tvojho veku, ale u detí je to približne 75 % a u starších ľudí to môže byť len 45 %. Čím si starší, tým je toto percento nižšie.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO