loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Blog zdravého životného štýlu

Fitness články a aktuality zo sveta zdravého životného štýlu.
7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

kategória: Iné
Prečítané: 1465x
Anabolické steroidy patria ku kulturistike ako lopta k futbalu. Vždy to tak bolo, je a bude a tento druh dopingu asi tak skoro z našej spoločnosti a športových kruhov nezmizne. Ale nerobme si ilúzie, že len v kulturistike sa dopuje. Zakázané látky sú v každom jednom športe, či sa jedná o futbal, beh, či bojové športy. Akurát tam to nebije do očí tak ako pri kulturistike, lebo to nie je vidno na prvý pohľad.
Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

kategória: Tréning
Prečítané: 463x
Jedna z najviac podceňovaných vecí na ceste k vysnívanej postave je dodržiavanie tréningového plánu. Ak sa pozrieme štatisticky na to, koľko ľudí dodržiava nastavený jedálniček, je ich určite oveľa viac ako ľudí, ktorí majú presne spísaný tréningový plán, dodržiavajú ho a následne trackujú svoj progres. A to je jedna z najväčších výhod tréningového plánu - trackovanie progresu. Ako vieš, čo ti dobre zaberá a čo nie, ak nič nemáš naplánované a nič si nezapisuješ? Jedine s tréningovým plánom a nejakou formou zápisu tréningov (zápisník, Excel, zošit) máš šancu vyťažiť maximum a zistiť, ako by si mal správne cvičiť.
Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

kategória: Tréning
Prečítané: 425x
Ako rýchlo Vianoce prišli, tak aj odišli. Ale neodišli len tak, u mnohých zanechali na ich tele nadbytočný tuk, za ktorý môže najmä vysoko kalorické jedlo a prejedanie sa. Darmo plakať nad rozliatym mliekom, poďme sa pozrieť na to, ako sa tohto tuku zbaviť. Ak chceš schudnúť, musíš si uvedomiť, že schudneš len vtedy, ak tvoj denný príjem kalórií bude menší ako tvoj výdaj. Ako to dosiahneš? Sú dve možnosti. Buď budeš prijímať menej kalórií (menej jesť), alebo zvýšiš svoj výdaj (viac sa hýbať). V tomto článku sa budeme venovať práve tejto druhej možnosti, teda pohybu a cvičeniu.
Majte svoju váhu pod kontrolu. Ako na zdravú štedrú večeru?

Majte svoju váhu pod kontrolu. Ako na zdravú štedrú večeru?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 88x
V predošlom článku sme si ukázali možnosť náhrady klasického majonézového šalátu, resp. samotnej majonézy počas vianočných sviatkov a ukázali sme si rozdiel medzi kaprom, lososom, tuniakom a pstruhom. Vianočné jedlá ale nie sú len o tomto jednom jedle, ale aj o ostatných pochúťkach, ktoré k Vianociam patria. Nezabúdajme preto ani na kapustnicu, hubovú či šošovicovú polievku, medovníky či iné koláče. Nebudem ti tu písať všetky štandardné recepty v ich fit verzii, lebo by ich tu bolo neúrekom. Ukážeme si recept na fit kapustnicu, ktorý by ťa mohol zaujať a povieme si niečo viac o tom, ako môžeš všetky recepty upraviť tak, aby boli zdravšie a menej kalorické.
10 tipov, ako nepribrať počas vianočných sviatkov

10 tipov, ako nepribrať počas vianočných sviatkov

kategória: Stravovanie
Prečítané: 78x
Vianoce sú obdobím, kedy sa stretávame v rodinnom kruhu, relaxujeme a užívame si po celom roku sladké ničnerobenie. Okrem toho sú Vianoce aj sviatkami jedla. Nezdravé a ťažké jedlá sú na stoloch nonstop celé dni, všade sú viaceré druhy koláčov a sladkostí a neustále ťa niekto ponúka s medovinou, vínom či vaječným likérom. Je to síce veľmi príjemné a každý si to rád užije, ale po sviatkoch môžeš mať problém zapnúť si nohavice, sukňu či košeľu, ktorá ti ešte začiatkom decembra bola dobrá. Ako sa tomuto vyhnúť?
Fit recepty na vianočný zemiakový šalát: Ide to aj bez majonézy!

Fit recepty na vianočný zemiakový šalát: Ide to aj bez majonézy!

kategória: Stravovanie
Prečítané: 494x
Štedrovečerná hostina prebieha v každej rodine s menšími či väčšími obmenami v závislosti od zvykov a tradícií. Väčšina rodín má ale rovnaký základ, teda po polievke nasleduje majonézový šalát a vyprážaná ryba, najčastejšie kapor. Pre chuťové poháriky je to sviatok, ale pre zvyšok tela isto nie. Toto jedlo má všetky náležitosti toho, aby bolo absolútne nezdravé - je vysoko kalorické, obsahuje veľa sacharidov, tuku a cholesterolu. Premýšľal si už nad tým, ako by sa dal tento chod vylepšiť, aby obsahoval menej kalórií a aby ti z neho nebolo tak ťažko? Poďme sa na to pozrieť.
Myslite na pitný režim! Ako je to s tekutinami počas a po cvičení?

Myslite na pitný režim! Ako je to s tekutinami počas a po cvičení?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 354x
Ako isto vieš, bez vody tvoje telo nevydrží dlhšie ako tri dni. Voda je pre telo jedna z najdôležitejších látok a tvorí väčšinu hmotnosti tvojho tela. V mladšom veku je to až 75 % a čím si starší, tým sa obsah vody v tele znižuje až na 45-55 % tvojej hmotnosti.
Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

kategória: Iné
Prečítané: 430x
Cvičenie - či už v posilňovni alebo hocijaký iný šport - nie je len o tej fyzickej časti, tréningu a suplementácii. Psychika a tvoje nastavenie mysle veľkou časťou tiež vplýva na tvoj výkon. V tomto je ľudský mozog a jeho fungovanie veľmi zvláštne a je potrebné vedieť regulovať niektoré myšlienky. Namiesto toho, aby si si v hlave vytváral sebavedomie a istotu a bral z tréningov to pozitívne, mozog sa viac sústredí na negatíva. Isto to poznáš z praxe aj ty. Ak máš sto dobrých tréningov a jeden zlý tréning, tvoj mozog si zapamätá hlavne ten jeden zlý tréning, čo môže ovplyvniť tvoj výkon v deň, kedy to najviac potrebuješ (napr. na súťaži). A práve vtedy, v tej najdôležitejšej chvíli ti dokáže nahlodať tvoje sebavedomie. Profesionálni športovci toto už dávno pochopili a preto majú okrem trénerov na fyzickú prípravu aj trénerov na podporu psychiky.
5 prírodných spaľovačov tukov ti pomôže s premenou

5 prírodných spaľovačov tukov ti pomôže s premenou

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 823x
Poznáme viacero spaľovačov tuku, ktoré sa už desaťročia využívajú na zrýchlenie a zjednodušenie spaľovania tukov počas diéty. Poďme sa v tomto článku zamerať na 5 z nich, ktoré sú na prírodnej báze. Okrem bližších informácií o nich sa pozrieme aj na všeobecné rozdelenie spaľovačov.
Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 942x
Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO