loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Blog zdravého životného štýlu

Fitness články a aktuality zo sveta zdravého životného štýlu.
Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

kategória: Tréning
Prečítané: 190x
Táto téma nie je veľmi bežná, ale je potrebné sa jej venovať, lebo každý z nás aspoň raz za čas zápasí s chorobou a je dobré vedieť, čo v takom prípade robiť. Či ísť cvičiť, alebo naopak vynechať tréning? Zlepšuje cvičenie imunitu? Kedy áno a kedy nie? Odpovede na tieto, ale aj ďalšie otázky nájdeš nižšie. Poďme na to.
Arginín pre makačov: hojí rany a pomáha zvládať presilenie svalstva

Arginín pre makačov: hojí rany a pomáha zvládať presilenie svalstva

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 314x
Arginín je semiesenciálna aminokyselina, ktorá je vo fitness svete známa najmä pre zlepšenie prekrvenia svalstva a na tzv. napumpovanie svalov pri tréningu. Tvoje telo si ju dokáže vytvoriť, avšak jeho dodatočná suplementácia prináša viacero pozitívnych účinkov pre tvoje telo. A to nielen z hľadiska svalového rozvoja, ale aj celkového zdravia tvojho tela. Účinkom je veľmi podobný citrulínu.
Jojo efekt a plavky: skús to tento rok inak

Jojo efekt a plavky: skús to tento rok inak

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 270x
Čo je najväčším postrachom po diéte? Jojo efekt. Pre tie z vás, ktoré tento termín nepoznajú ide o opätovné naberanie zhodených kíl po diéte. Hmotnosť ide stále nahor a nadol a dlhodobé výsledky sú v nedohľadne. Najčastejšie s jojo efektom bojujú tie ženy, ktoré nemajú dlhodobo nastavené jedálničky a tréningové plány a snažia sa schudnúť len pred letom, prípadne pred dovolenkou. Výsledky chcú príliš rýchlo, najlepšie zo dňa na deň. Avšak - ako tušíš - takto to nefunguje a práve tá netrpezlivosť je jedným z najväčších dôvodov, prečo po takejto diéte opäť naberieš naspäť zhodené kilogramy. Prípadne naberieš aj nové. Počas fázy naberania v tomto jojo efekte má telo tendenciu ešte ľahšie naberať tuk ako svaly a preto po absolvovaní viacerých kôl diéty a jojo efektu, teda spätného nabratia kilogramov môžeš skončiť s ešte vyšším pomerom tuku v tele ako na začiatku prvej nepodarenej diéty.
Zastavte vrásky: koľko piť vody a aký je ideálny príjem tekutín?

Zastavte vrásky: koľko piť vody a aký je ideálny príjem tekutín?

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 217x
Voda je pre naše telo najdôležitejšia látka. Bez nej by neexistoval život. Veď väčšinu nášho tela tvorí voda. Koľko percent presne? Záleží najmä od tvojho veku, ale u detí je to približne 75 % a u starších ľudí to môže byť len 45 %. Čím si starší, tým je toto percento nižšie.
4 mýty o cvičení, ktoré ťa stoja zbytočné peniaze

4 mýty o cvičení, ktoré ťa stoja zbytočné peniaze

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 408x
V dnešnom svete, kde počet obéznych ľudí pribúda z roka na rok sa vytvára obrovský priestor na zisk. Ako ale podľa názvu článku tušíš, nepôjde o produkty, ktoré by naozaj týmto ľuďom pomohli. Jediným cieľom je priniesť zisk výrobcom týchto podvodných prístrojov či prípravkov. Podľa čoho sa teda máš vyznať v tom, čo je reálne a má účinky a čo nie? Nie je jednoduché obsiahnuť v jednom článku všetko, ale na základe toho, čo sa dozvieš by si mal do budúcna získať lepší prehľad o tom, čo je funkčný produkt a čo je podvod.
Čo sú kalórie a ako ich ustriehnuť aj bez kalkulačky?

Čo sú kalórie a ako ich ustriehnuť aj bez kalkulačky?

kategória: Vysvetlenie pojmov
Prečítané: 324x
Kalórie sú veľmi skloňovaným slovom nielen vo fitness komunite, ale aj medzi necvičiacimi ľuďmi. Často preto počuť otázky ako „koľko kalórií má tento koláč?“ alebo „koľko kalórií spálim, ak budem hodinu korčuľovať?“. Väčšina ľudí sa vie aspoň priemerne orientovať v problematike kalórií, ale poďme sa na túto tému pozrieť detailnejšie. Tento článok nie je len pre začiatočníkov, ale aj pokročilý cvičenec tu isto nájde nové informácie.
Chceš vedieť, ako na pekný zadok? Vyskúšaj túto zostavu

Chceš vedieť, ako na pekný zadok? Vyskúšaj túto zostavu

kategória: Tréning
Prečítané: 729x
Plný, tzv. „vydrepovaný“ zadok je fenoménom posledných rokov. Nikdy predtým sa ženy (ale ani muži) nesnažili o dosiahnutie svalnatého zadku ako je to dnes. Dokonca aj na kulturistických súťažiach sa v minulosti dával oveľa menší dôraz na túto partiu. Poďme sa pozrieť na základné fakty o tréningu zadku a taktiež si ukážeme niektoré základné cviky, ktoré ti pomôžu vybudovať pevné pozadie.
Regenerácia tela aj mysle. Booknite si víkend konečne len pre seba.

Regenerácia tela aj mysle. Booknite si víkend konečne len pre seba.

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 284x
V tomto článku sa nedozvieš, aký proteín je pre teba najlepší a či lepšie schudneš, ak budeš robiť kardio nalačno alebo až po raňajkách. Celý zdravý životný štýl nie je len o tréningu, jedle a suplementoch. Ani o tom, že musíš pravidelne podávať vo fitku 100 % výkony, stále napredovať, vážiť si jedlo na desatiny gramu a všetko robiť na maximum, ako to je len možné. Nemalo by ťa to celého pohltiť až do takého extrému. Zdravý životný štýl by mal mať za cieľ to, že sa budeš cítiť dobre, budeš dobre vyzerať a vďaka týmto návykom dosiahneš dlhovekosť, plnohodnotné užitie dôchodkového veku a vyhneš sa niektorým chorobám.
Ako schudnúť do plaviek? 5 tipov na telo snov

Ako schudnúť do plaviek? 5 tipov na telo snov

kategória: Zdravie a krása
Prečítané: 914x
Ak nepatríš medzi ľudí, ktorí dlhodobo a pravidelne cvičia, zdravo sa stravujú a regenerujú, pravdepodobne budeš pred letom pracovať na zmene svojej postavy. Každý chce cez leto vyzerať dobre a ak nie je tvoja postava ideálna, je optimálny čas na to začať. Za týždeň či dva nestihneš spraviť veľké zmeny. Začni už teraz s menšími krokmi a do leta stihneš spraviť veľkú premenu.
Chcete zvýšiť výkon počas silového tréningu? Skúste kofeín a týchto 5 tipov

Chcete zvýšiť výkon počas silového tréningu? Skúste kofeín a týchto 5 tipov

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 497x
Väčšina návštevníkov fitka chce vyzerať inak a ich hlavná motivácia nie je zosilnenie, ale zmena postavy. Avšak zosilnenie a zmena postavy idú ruka v ruke a majú priamy súvis. V dnešnom článku sa dozvieš, čo by si mal dodržiavať na to, aby si silovo napredoval podľa svojich predstáv.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO