loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Doplnky výživy

V tejto sekcii nájdete všetky potrebné informácie ohľadom doplnkovej výživy.
Tyrozín alebo kofeín? Ktorý z nich by si si mal vybrať ako predtréningový stimulant?

Tyrozín alebo kofeín? Ktorý z nich by si si mal vybrať ako predtréningový stimulant?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 959x
Predtréningové stimulanty sú stále viac a viac populárne u všetkých športovcov. Môžu ich využívať siloví športovci pred tréningom v posilňovni, ale tiež vytrvalostní športovci pred behom či plávaním. Na trhu je viacero dostupných látok a preto nie je hanbou, že sa niektorí ľudia nevedia rozhodnúť, čo by bolo pre nich najlepšie. V dnešnom článku sa poďme pozrieť na porovnanie kofeínu a tyrozínu. Tieto dve látky majú viacero spoločných vlastností, ale predsa len sa v niektorých líšia.
Má zmysel dopĺňanie jednoduchých sacharidov po tréningu?

Má zmysel dopĺňanie jednoduchých sacharidov po tréningu?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 1362x
Dnes už nie je až také bežné, že po tréningu si každý do proteínového šejku pridáva 30 a viac gramov práškovej glukózy. Ešte pred niekoľkými rokmi to bolo však úplne všedné a tento zvyk bol zaužívaný u drvivej väčšiny cvičencov. Otázka znie – robia títo cvičenci chybu, ak si pridávajú do potréningového nápoja glukózu? Má to zmysel? Kedy áno a kedy nie? Poďme sa spoločne pozrieť na fakty podložené vedeckými štúdiami a výskumami.
Ako správne užívať MSM?

Ako správne užívať MSM?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 1251x
MSM je skratka pre metylsulfonylmetán. Už z názvu je zrejmé (pre tých, ktorí sú zbehlejší v chémii), že je to organická zlúčenina síry. Tá je veľmi dôležitá pre fungovanie nášho tela a jej nedostatok je bežný najmä u ľudí s jedálničkom postaveným na lacných sacharidových potravinách s nedostatkom bielkovinových zdrojov a zeleniny.
Konopný vs. srvátkový proteín. Aký je medzi nimi rozdiel?

Konopný vs. srvátkový proteín. Aký je medzi nimi rozdiel?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 862x
Srvátkové proteíny sú známe už niekoľko desaťročí a počas posledných rokov sa vďaka zníženiu ich ceny dostávajú medzi všetkých zanietených cvičencov. Dnes sú oveľa dostupnejšie ako v minulosti a užíva ich oveľa viac ľudí. Okrem srvátkových proteínov sú na trhu dlho aj kazeínové či vaječné proteíny. Medzi najmladšie druhy proteínov patria vegánske proteíny, ktoré sú pre mnohých ľudí stále ešte veľkou neznámou.
Vápnik a cvičenie. Dopĺňajte ho aj žraločou chrupavkou

Vápnik a cvičenie. Dopĺňajte ho aj žraločou chrupavkou

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 1343x
Pre väčšinu ľudí je vápnik len minerál, ktorý sa nachádza v mlieku a pomáha kostiam. Aspoň tak to hovoria rodičia a reklamy v televízii. Vieš o tom, že je zodpovedný aj za zdravie viacerých orgánov, kontrakciu svalov a vo svojom tele máš viac ako jeden kilogram vápnika? Ak nie, čítaj ďalej a dozvieš sa veľa zaujímavých a dôležitých informácií.
Ako správne dávkovať gainer?

Ako správne dávkovať gainer?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 2181x
Si stratený v množstve produktov, ktoré sú dnes na trhu a nevieš si vybrať, ktorý gainer je pre teba vhodný? Nevieš, ako často by si ho mal konzumovať, v akom množstve a čo môžeš od neho očakávať? Ak si na väčšinu otázok odpovedal pozitívne, čítaj ďalej a všetko sa dozvieš.
Prečo je zinok pre tvoje telo tak dôležitý a koľko by si ho mal denne prijať?

Prečo je zinok pre tvoje telo tak dôležitý a koľko by si ho mal denne prijať?

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 1628x
Zinok patrí medzi najdôležitejšie esenciálne minerály v našom tele. Patrí medzi skupinu 24 mikronutrientov, bez ktorých nedokáže naše telo fungovať. Prečo by si sa mal zaujímať o to, aby si ho mal v tele dostatok?
Najčastejšie príčiny zranení v posilňovni. Radšej myslite aj na kĺbovú výživu

Najčastejšie príčiny zranení v posilňovni. Radšej myslite aj na kĺbovú výživu

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 5639x
Čo je najhoršia vec, aká sa ti môže v súvislosti s cvičením stať? Jednoznačne to je závažné zranenie. Asi nič nie je horšie ako to, keď si zraníš kĺb či šľachu a máš niekoľkotýždňové či až trvalé následky a musíš s cvičením úplne prestať alebo ho výrazne obmedziť. Ak chceš dlhodobo cvičiť bez bolestí, mal by si dodržiavať tieto pravidlá:
5 doplnkov pre okamžitú potréningovú regeneráciu kĺbov

5 doplnkov pre okamžitú potréningovú regeneráciu kĺbov

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 4786x
Každý rieši po tréningu to, ako by precvičeným svalom dodal látky, aby sa zväčšili a zosilneli. Zamyslel si sa ale niekedy nad tým, že nielen svaly si zaslúžia tvoju pozornosť, ale aj kĺby, ktoré boli celý tréning pod záťažou? Je potrebné myslieť na to, že kĺby máš len jedny a ak sa o ne nebudeš starať, časom môžu prísť bolestivé problémy, ktoré ťa môžu vyradiť z tréningu na niekoľko týždňov, mesiacov či dokonca až navždy. V tomto článku ti predstavíme 5 látok, ktoré sa hodia do potréningovej suplementácie.
Kofeín a doplnky na chudnutie? Radšej sa vyhnite týmto kombináciám

Kofeín a doplnky na chudnutie? Radšej sa vyhnite týmto kombináciám

kategória: Doplnky výživy
Prečítané: 3304x
Kofeín je stimulant, ktorý sa získava z kávových zŕn. Nachádza sa nielen v káve, ale aj v čaji, čokoláde, energetických nápojoch a doplnkoch výživy. Je naozaj veľmi rozšírený a preto je potrebné sledovanie jeho denného príjmu tak, aby nedošlo k predávkovaniu.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO