loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Stravovanie

Tu nájdete všetky potrebné informácie ohľadom stravovania.
Rýchly recept na zdravú pizzu bez múky

Rýchly recept na zdravú pizzu bez múky

kategória: Stravovanie
Prečítané: 923x
Medzi najčastejšie fit recepty, ktoré chce každý prerobiť na zdravú verziu a ktoré mu aj najviac chýbajú sú palacinky a pizza. V dnešnom článku si ukážeme dva recepty na zdravú a bielkovinovú verziu pizze, na akú si zvyknutý. Samozrejme, ak máš dostatočný kalorický deficit, môžeš si dať aj normálnu pizzu. Avšak, ak nemáš toľko voľných kalórií a chceš aj zdravšiu verziu, vyskúšaj niektorý z týchto receptov.
Čo by si mal jesť pre správnu výživu kostí a kĺbov?

Čo by si mal jesť pre správnu výživu kostí a kĺbov?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1583x
Všetci už asi vedia, čo by mali jesť, ak chcú nabrať svaly alebo ak chcú schudnúť. Málokto sa zaujíma o to, čo by mal jesť, aby mu správne fungovali kosti a kĺby, a aby mohol tými svalmi aj plnohodnotne hýbať. Poďme sa pozrieť na to, aké vitamíny, minerály a aj konkrétne potraviny by sa mali nachádzať v tvojom jedálničku, aby si mohol plnohodnotne cvičiť.
Máte brucho ako balón? Znížte príjem oligosacharidov

Máte brucho ako balón? Znížte príjem oligosacharidov

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1619x
Nadúvanie pozná každý z nás. Je to úplne bežný jav a väčšina ľudí mu nepripisuje veľkú pozornosť, lebo sa u nich neprejavuje často a nespôsobuje im vážne problémy. Ak patríš do druhej skupiny a chceš obmedziť nadúvanie, čítaj ďalej a dozvieš sa, prečo sa to deje a ako ho môžeš obmedziť.
Brokolica – prečo ju jedia všetci kulturisti?

Brokolica – prečo ju jedia všetci kulturisti?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1896x
Aj ty si si všimol, že v mnohých videách, v ktorých kulturisti prezentujú svoj jedálniček sa nachádza brokolica? Ak si pozrieš videá z prípravy na súťaž, veľmi často ju používajú ako prílohu k mäsu. Prečo je taká obľúbená? Brokolica jednoznačne patrí do skupiny najzdravších druhov zeleniny. Niektorí ju milujú, iní nenávidia. Tí, čo ju cielene konzumujú vedia veľmi dobre, prečo to robia. Brokolica sa právom radí do skupiny najvýživnejších a najzdravších potravín a ak sa jej vyhýbaš, mal by si jej dať šancu.
Priberá sa z pečiva?

Priberá sa z pečiva?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 2701x
Je dôvodom tvojho nechudnutia alebo priberania to, že ješ pečivo? Naozaj je také zlé ako sa hovorí a keď chceš schudnúť, bez toho, aby si ho vyradil zo stravy nemáš šancu zhodiť čo i len kilo? V našom regióne patrí chlieb medzi základné potraviny. Odmalička sme si do školy nosili chlieb či rožky so syrom, šunkou či rôznymi domácimi pomazánkami. Na pečive v mladosti vyrástli tisíce detí a aj v dospelosti sa nachádza takmer v každej domácnosti. Mali by sme ho úplne vyradiť len preto, lebo sme sa o ňom dočítali v rôznych článkoch a ženských magazínoch? Poďme sa pozrieť na to, aká je pravda a či sa musíš pri ceste za vyrysovanou postavou vzdať pečiva, alebo nie.
Môže ti spôsobiť vysoký príjem bielkovín poškodenie obličiek a kostí?

Môže ti spôsobiť vysoký príjem bielkovín poškodenie obličiek a kostí?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 3036x
O tom, či by si mal alebo nemal prijímať bielkoviny nemá zmysel ďalej ani písať. Asi každý vie, že bielkoviny sú veľmi dôležité nielen pre športovcov, ale pre úplne všetkých ľudí. Napr. esenciálne aminokyseliny si telo nevie vyrobiť a potrebuje ich prijímať z potravy. Potrebujeme ich na udržanie existujúcej svalovej hmoty a tiež na ďalšie naberanie svalov. Ich veľkou výhodou je to, že neobsahujú veľa kalórií a zároveň sa pomaly trávia a zaplnia ti žalúdok na dlhú dobu. Preto sú počas vysoko bielkovinových diét porcie relatívne malé (ak k nim nedáš veľa zeleniny), ale efekt zasýtenia je pri nich silný. Mnohí cvičenci si zvykli na vysoký denný príjem bielkovín a tento typ jedálnička im vyhovuje. Na druhej strane si treba položiť otázku – je to bezpečné?
Zabudnite na 2 litre vody denne. Čo hovoria o pitnom režime vedci?

Zabudnite na 2 litre vody denne. Čo hovoria o pitnom režime vedci?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 2680x
Voda je životne dôležitá látka. Bez kyslíka vydržíš asi tri minúty, bez vody tri dni a bez jedla asi mesiac. Približne 75 % celkovej hmotnosti tela detí tvorí voda (u kojencov je to až 85 %). U starších ľudí je to menej, len 45-55 % celkovej hmotnosti. S narastajúcim vekom sa znižuje obsah vody v tele. Rovnako klesá aj smäd. Mladí ľudia často pijú dvojnásobne viac vody ako starší ľudia. Pocit smädu sa prejavuje u každého v inej fáze dehydratácie tela, u väčšiny ľudí je to pri strate 1-2 % celkovej vody.
Je lepšia hnedá alebo biela ryža?

Je lepšia hnedá alebo biela ryža?

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1553x
Ryža patrí medzi základné zdroje sacharidov a väčšina cvičencov ju zaraďuje pravidelne do jedálnička. V obchodoch je veľké množstvo druhov ryže (basmati, texmati, jazmínová ryža, arborio atď.) Okrem klasickej bielej ryže je dostupná aj hnedá ryža. Ak sa spýtaš ľudí nielen na ulici, ale aj priamo vo fitku, či je lepšia biela alebo hnedá ryža, deväť z desiatich ti povie, že hnedá. Na otázku, prečo je lepšia ti však odpovie maximálne jeden z desiatich. Aká je teda pravda? Je hnedá ryža lepšia ako biela a ak áno, prečo?
Rýchle a zdravé nápoje zo shakera. Nakopnú vás vždy a všade

Rýchle a zdravé nápoje zo shakera. Nakopnú vás vždy a všade

kategória: Stravovanie
Prečítané: 1389x
Proteínové šejky a smoothie nápoje sú veľmi dobrou voľbou pre ľudí, ktorí chcú telu dodať rýchlo a jednoducho dobre stráviteľné živiny. Je len na tebe, či bude tvoj nápoj viac sacharidový alebo bielkovinový a či doňho chceš pridať aj tuky. Medzi najväčšie výhody týchto nápojov patrí dobrá využiteľnosť živín, rýchla príprava a možnosť zobrať si nápoj so sebou do školy či práce. Okrem toho jeho konzumácia ti zaberie len zopár sekúnd, takže sa perfektne hodí aj pre ľudí, ktorí nemajú dostatok času na pravidelnú stravu.
5 receptov na šaláty plné bielkovín

5 receptov na šaláty plné bielkovín

kategória: Stravovanie
Prečítané: 3112x
Ako iste vieš, bielkoviny sú veľmi dôležité pre rozvoj svalovej hmoty. Potrebuješ ich nielen v období naberania, ale aj v diéte na udržanie svalov. Pripravili sme pre teba päť typov na šalát, ktoré obsahujú nielen veľa bielkovín, ale aj kvalitných sacharidov, tukov a vlákniny.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO