loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Iné

Fitness články a aktuality zo sveta zdravého životného štýlu.
Cvičenie v tehotenstve: Kedy áno a kedy nie?

Cvičenie v tehotenstve: Kedy áno a kedy nie?

kategória: Iné
Prečítané: 200x
Úplne najideálnejšie riešenie je to, že budeš pravidelne cvičiť a dodržiavať nastavený jedálniček ešte pred otehotnením. Čím skôr začneš a čím silnejšia bude tvoja pevná vôľa a návyky, tým ľahšie prežiješ celé tehotenstvo, popôrodné zhadzovanie kilogramov a tiež neskoršiu fázu starania sa o svoje dieťa - hlavne po tej fyzickej stránke. Oveľa jednoduchšie je plynulo pokračovať v tréningoch od fázy, kedy nie si tehotná do fázy tehotenstva, ako začínať až neskôr, keď sa už tvoje telo mení.
Má ľadový kúpeľ prínos pre rast svalov a regeneráciu?

Má ľadový kúpeľ prínos pre rast svalov a regeneráciu?

kategória: Iné
Prečítané: 580x
Otužovanie sa spolu s kváskovaním stalo novým trendom posledných mesiacov. Sociálne siete sú plné ľudí ponárajúcich sa do sudov s ľadovou vodou a niektorí v zime chodia so sekerami na jazerá, robia si otvory do ľadu a otužujú sa v prírode. O tom, že otužovanie je veľmi prospešné pre naše zdravie asi nemusíme hovoriť. Je dokázané, že pri dodržiavaní základných pravidiel sa naozaj zlepšuje imunita. Avšak, je otužovanie vhodné aj po tréningu? Ako vplýva na naše svaly, ich regeneráciu a rast? Poďme si o tom povedať viac.
Využitie doplnkov výživy pre gamerov

Využitie doplnkov výživy pre gamerov

kategória: Iné
Prečítané: 464x
Časy, kedy trávenie času za počítačom bolo len pre deti sú dávno preč. Hranie hier je dnes doménou nie len tínedžerov, ale aj starších mužov a tiež žien. Pred niekoľkými rokmi či desaťročiami sme si to ešte nevedeli naplno predstaviť, ale hranie počítačových hier dokáže byť plnohodnotnou prácou. Dnes už existujú veľké turnaje, kde sa počet fanúšikov dokáže vyšplhať na podobné čísla ako pri hokeji či iných „bežných“ športoch. Pro gameri sú hviezdami všade na svete a dokážu si zarobiť mesačne obrovské sumy.
10 tipov, ako prirodzene zvýšiť hladinu testosterónu

10 tipov, ako prirodzene zvýšiť hladinu testosterónu

kategória: Iné
Prečítané: 1715x
Testosterón (skrátene TST) je najdôležitejší mužský hormón. Vzniká v semenníkoch a jeho tvorbu a vylučovanie riadi luteinizačný hormón. Je veľmi dôležitý pre celkové zdravie. A nie len pre mužov, ale aj pre ženy (samozrejme, vo výrazne menšom množstve). Je zodpovedný za rast mužských pohlavných orgánov, rast svalstva, ochlpenia a tiež výšku libida.
Manuál pre čerstvé mamičky: Ako schudnúť po pôrode?

Manuál pre čerstvé mamičky: Ako schudnúť po pôrode?

kategória: Iné
Prečítané: 334x
Príchod dieťaťa na svet je jedna z najkrajších vecí, aké môže žena vo svojom živote zažiť. Avšak, tehotenstvo je prirodzene spojené aj s naberaním hmotnosti. Už v minulom článku sme sa venovali problematike priberania počas tehotenstva. Ak si si ho prečítala tak vieš, že počas tehotenstva by mala chudá žena pribrať približne 13-18kg, žena s primeranou postavou 12-16 kilogramov a žena s nadváhou asi len 7-12 kilogramov. Čo spraviť s novými kilogramami po pôrode? Ak sa chceš dostať naspäť do formy, čítaj ďalej a dozvieš sa, ako na to.
Probiotiká - význam bakteriálnej črevnej flóry pre športovcov

Probiotiká - význam bakteriálnej črevnej flóry pre športovcov

kategória: Iné
Prečítané: 1214x
Nevieš, čo je to mikrobiota? Je to súbor mikroorganizmov, ktoré sa nachádzajú v tráviacom systéme (bakteriálna flóra), v koži, ústach, krčnej dutine a pod. Vysvetlíme si jej základné funkcie na zdravie a zameriame sa na tie, ktoré nás športovcov najviac zaujímajú.
Ako zlepšiť imunitu tela voči koronavírusu?

Ako zlepšiť imunitu tela voči koronavírusu?

kategória: Iné
Prečítané: 1560x
V posledných dňoch a týždňoch zažívame boom ohľadne koronavírusu. Z každej strany sa na nás valia informácie o počte nakazených a mŕtvych zo zahraničia a aj u nás sú už potvrdené prípady ľudí, ktorý sa nakazili vírusom COVID-19. Aktuálne neexistujú konkrétne lieky, ktoré by liečili ľudí s týmto vírusom. Hlavnou liečbou je podporná liečba na potlačenie symptómov tohto ochorenia. Určite to nie je dôvod na paniku, ale mali by sme sa zachovať zodpovedne, teda ostať doma a izolovať sa. Avšak, to nie je všetko, čo môžeme spraviť. Brániť sa môžeš aj tým, že budeš zlepšovať svoju imunitu.
Všetko, čo by ste mali vedieť o šejkroch: výber, čistenie, výmena

Všetko, čo by ste mali vedieť o šejkroch: výber, čistenie, výmena

kategória: Iné
Prečítané: 1281x
Asi každý z nás má doma minimálne jeden šejker na proteín. Je výborným pomocníkom na rozmiešanie proteínu a iných doplnkov výživy, lebo vďaka špirále alebo sitku sa za niekoľko sekúnd zmení prášok s vodou na homogénny nápoj pripravený na okamžité užitie. Môžeš v ňom pripraviť proteín, gainer, predtréningový stimulant, pumpu a pod. V podstate všetko, čo je práškové či tekuté a môžeš tiež mixovať viacero doplnkov výživy spolu.
7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

kategória: Iné
Prečítané: 3568x
Anabolické steroidy patria ku kulturistike ako lopta k futbalu. Vždy to tak bolo, je a bude a tento druh dopingu asi tak skoro z našej spoločnosti a športových kruhov nezmizne. Ale nerobme si ilúzie, že len v kulturistike sa dopuje. Zakázané látky sú v každom jednom športe, či sa jedná o futbal, beh, či bojové športy. Akurát tam to nebije do očí tak ako pri kulturistike, lebo to nie je vidno na prvý pohľad.
Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

Pripravte psychiku na športový výkon: Nepodceňte mentálny tréning

kategória: Iné
Prečítané: 1658x
Cvičenie - či už v posilňovni alebo hocijaký iný šport - nie je len o tej fyzickej časti, tréningu a suplementácii. Psychika a tvoje nastavenie mysle veľkou časťou tiež vplýva na tvoj výkon. V tomto je ľudský mozog a jeho fungovanie veľmi zvláštne a je potrebné vedieť regulovať niektoré myšlienky. Namiesto toho, aby si si v hlave vytváral sebavedomie a istotu a bral z tréningov to pozitívne, mozog sa viac sústredí na negatíva. Isto to poznáš z praxe aj ty. Ak máš sto dobrých tréningov a jeden zlý tréning, tvoj mozog si zapamätá hlavne ten jeden zlý tréning, čo môže ovplyvniť tvoj výkon v deň, kedy to najviac potrebuješ (napr. na súťaži). A práve vtedy, v tej najdôležitejšej chvíli ti dokáže nahlodať tvoje sebavedomie. Profesionálni športovci toto už dávno pochopili a preto majú okrem trénerov na fyzickú prípravu aj trénerov na podporu psychiky.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO