loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Tréning

V tejto sekcii nájdete články týkajúce sa tréningov.
Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

Cvičenie pri teplote, kašli, prechladnutí či zranení: áno alebo nie?

kategória: Tréning
Prečítané: 192x
Táto téma nie je veľmi bežná, ale je potrebné sa jej venovať, lebo každý z nás aspoň raz za čas zápasí s chorobou a je dobré vedieť, čo v takom prípade robiť. Či ísť cvičiť, alebo naopak vynechať tréning? Zlepšuje cvičenie imunitu? Kedy áno a kedy nie? Odpovede na tieto, ale aj ďalšie otázky nájdeš nižšie. Poďme na to.
Chceš vedieť, ako na pekný zadok? Vyskúšaj túto zostavu

Chceš vedieť, ako na pekný zadok? Vyskúšaj túto zostavu

kategória: Tréning
Prečítané: 729x
Plný, tzv. „vydrepovaný“ zadok je fenoménom posledných rokov. Nikdy predtým sa ženy (ale ani muži) nesnažili o dosiahnutie svalnatého zadku ako je to dnes. Dokonca aj na kulturistických súťažiach sa v minulosti dával oveľa menší dôraz na túto partiu. Poďme sa pozrieť na základné fakty o tréningu zadku a taktiež si ukážeme niektoré základné cviky, ktoré ti pomôžu vybudovať pevné pozadie.
Prečo ti nerastú ruky tak, ako by si chcel?

Prečo ti nerastú ruky tak, ako by si chcel?

kategória: Tréning
Prečítané: 6804x
Asi neexistuje človek, ktorý pravidelne cvičí a netúži po veľkých svalnatých pažiach ako majú profesionálni kulturisti. Veľké ruky sú snom každého chlapca v puberte a mnohí aj práve kvôli tomuto snu začali so „železnou hrou“. Niekedy sa ale stane, že si myslíš, že robíš všetko, ako by si mal a ruky nie a nie narásť o ďalší centimeter. Prečo sa to deje a čo sa s tým dá robiť?
Ideálny tréning so spaľovačom tukov. Ako by mal vyzerať?

Ideálny tréning so spaľovačom tukov. Ako by mal vyzerať?

kategória: Tréning
Prečítané: 7079x
Spaľovače tuku pozná asi každý. Patria medzi základné doplnky výživy a venovali sme sa im už aj v predošlých článkoch. Isto teda vieš, že existujú dve základné skupiny spaľovačov. Prvá skupina je tá, ktorá má za úlohu aktívne pomôcť k väčšiemu spaľovaniu tuku (napr. termogénne spaľovače). Do druhej skupiny patria spaľovače so stimulačným účinkom. Tie podporujú chudnutie nepriamo vďaka tomu, že ťa nabudia k väčším a dlhším výkonom, čo pozitívne ovplyvní výdaj energie počas tréningu a tým aj spaľovanie tuku.
Ako vyrovnať dysbalanciu medzi partiami?

Ako vyrovnať dysbalanciu medzi partiami?

kategória: Tréning
Prečítané: 3038x
Svalová dysbalancia, resp. nesúmernosť svalov sa týka väčšiny populácie. Dokonca aj tí najestetickejší kulturisti, ktorí boli alebo stále sú považovaní za svalovcov s najvyváženejšou postavou nie sú dokonale súmerní. Buď majú niektorý sval na ľavej strane tela menší ako na pravej strane, alebo ho majú inak upnutý a preto jeho tvar nie je zhodný s tým na druhej strane.
Spaľujete tuky účinne? Najčastejšie chyby pri chudnutí časť 2.

Spaľujete tuky účinne? Najčastejšie chyby pri chudnutí časť 2.

kategória: Tréning
Prečítané: 4912x
Priprav sa na to, že to nebude jednoduché. Ak si už viackrát začal diétu, ale nikdy si ju nedokončil a po pár dňoch ťa opustila motivácia a počiatočné nadšenie tak vieš, že držanie diéty nie je úplne jednoduché a komfortné. Nehovor si od začiatku, že to bude ľahké a bez problémov to zvládneš, lebo to nie je pravda. Naopak, priprav sa psychicky na to, že to bude náročné a často budeš musieť vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a zaprieť sa.
Spaľujete tuky účinne? Najčastejšie chyby pri chudnutí časť 1.

Spaľujete tuky účinne? Najčastejšie chyby pri chudnutí časť 1.

kategória: Tréning
Prečítané: 4636x
Najčastejším cieľom, prečo ľudia začínajú s cvičením je chudnutie, resp. vyrysovanie postavy. Nie je sa čomu čudovať. Dnešná doba dáva ľuďom toľko možností ako pribrať, že udržanie zdravej hmotnosti je neľahká úloha. Z každej strany sa na nás valia chutné potraviny a fast food. A ak sa k tomu pripojí sedavá práca či vysedávanie za počítačom či televízorom, naberaniu tuku už nič nebráni. Nasledujú diéty, prvé tréningy a úprava stravy. Tieto pokusy ale veľmi často končia fiaskom, neúspechom a depresiou z nedosiahnutých výsledkov. Poďme sa pozrieť na to, akých chýb sa ľudia najčastejšie dopúšťajú pri snahe o úbytok tuku.
Ako ovplyvní fajčenie marihuany tvoj športový výkon?

Ako ovplyvní fajčenie marihuany tvoj športový výkon?

kategória: Tréning
Prečítané: 16131x
Marihuana, slangovo prezývaná najmä ako „tráva“ je veľmi rozšírená droga s psychoaktívnymi vlastnosťami. Dá sa povedať, že stále viac a viac krajín ju akceptuje a zmierňujú tresty za jej prechovávanie a užívanie, či dokonca povoľujú držanie tejto drogy a jej pestovanie pre vlastné účely.
Využitie cheatingu v tréningu

Využitie cheatingu v tréningu

kategória: Tréning
Prečítané: 7015x
Cheating je jedna z tréningových techník, pomocou ktorej dokážeš svalovú partiu ešte lepšie a intenzívnejšie precvičiť. Vo fitku bežne vidno dva typy cheaterov. Prvá skupina sú tí, ktorí ani len nemajú predstavu o tom, čo je cheating, ako ho využiť a aké benefity im môže priniesť. Robia ho na každom cviku a v každej sérii len preto, lebo neovládajú správnu techniku cviku. Druhá skupina sú tí, ktorí majú o cheatingu dostatočné informácie a vedia, kedy a ako ho majú v tréningu využiť na to, aby sa posunuli v sile a svalovom rozvoji bez toho, aby si privodili zbytočné zranenie. Ak patríš do prvej skupiny, pozorne čítaj a následne si spolu s novými poznatkami prispôsob tréning. Uvidíš, že progres sa čoskoro dostaví.
Rehabilitujete po zranení kolenného kĺbu? Skúste tieto cviky

Rehabilitujete po zranení kolenného kĺbu? Skúste tieto cviky

kategória: Tréning
Prečítané: 4404x
Rehabilitácia po operácii alebo menšom zranení je veľmi dôležitá a zrýchľuje proces liečenia. V minulosti sa zastával názor, že je lepšie nechať kĺby a šľachy oddychovať. Dnes zo skúsenosti vieme, že tento postup nie je správny a cielené cvičenie pod dohľadom terapeuta má pozitívny vplyv na rýchlosť a kvalitu zotavovania. V nasledujúcich odstavcoch nájdeš niekoľko cvikov, ktoré je možné v takejto rehabilitácii, ale aj v bežnom tréningu použiť. Ak máš vážne zranenie alebo sa zotavuješ z operácie, prekonzultuj toto cvičenie s lekárom.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO