loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Tréning

V tejto sekcii nájdete články týkajúce sa tréningov.
Zhoďte kilá a vyrysujte svaly: Zacvičte si s vlastnou váhou

Zhoďte kilá a vyrysujte svaly: Zacvičte si s vlastnou váhou

kategória: Tréning
Prečítané: 329x
Cvičenie s vlastnou váhou je alternatívou k cvičeniu vo fitku. Samozrejme, nie je možné dosiahnuť rovnaké výsledky a rovnako precvičiť svaly ako vo fitku, kde máš všetky potrebné činky a stroje. To ale neznamená, že nemá zmysel. Aj cvičením s vlastnou váhou sa dajú dosiahnuť výborné výsledky. Príkladom sú ľudia, ktorí sa venujú kalistenike, teda cvičeniu len so svojou váhou, bez činiek a strojov. Síce cviky na nohy sú dosť obmedzené, ale ostatné svalové partie nie je problém odcvičiť naplno. V tomto článku si ukážeme niekoľko cvikov na všetky svalové partie, aby si si ho mohol vyskúšať doma aj ty.
Ako sa motivovať k pravidelnému cvičeniu?

Ako sa motivovať k pravidelnému cvičeniu?

kategória: Tréning
Prečítané: 290x
Namotivovať sa na krátkodobé cvičenie pred letom, aby zmizli centimetre navyše, ktoré pribudli počas zimy nie je také zložité. Chceš sa dostať do formy, začneš cvičiť, splníš si cieľ a hotovo. Čo je oveľa ťažšie je motivovanie sa k dlhodobému cvičeniu. A tým nemyslím to, že budeš cvičiť aj počas leta a možno trocha aj počas jesene. Myslím tým dlhodobé cvičenie, ktoré trvá bez prestávky roky a optimálne celý život. V tomto článku si povieme o viacerých možnostiach, ako sa môžeš motivovať - buď krátkodobo na niekoľko týždňov či mesiacov alebo dlhodobo - na niekoľko rokov.
Pravidelný ranný tréning naštartuje vaše telo aj myseľ

Pravidelný ranný tréning naštartuje vaše telo aj myseľ

kategória: Tréning
Prečítané: 239x
Kedy je lepšie trénovať? Ráno, či večer? Odpoveď je jednoduchá - vtedy, kedy sa cítiš lepšie a viac ti to vyhovuje. Niekomu sa lepšie cvičí večer a inému naopak ráno. Ak si doteraz cvičil len večer, vyskúšaj sa niekoľkokrát premôcť, vstaň skôr ráno a choď cvičiť. Na prvýkrát to asi nebude ľahké, ale postupne si na tento režim telo zvykne a zistíš, že toto ranné cvičenie má pre teba výhody. Aké benefity má ranné cvičenie si povieme v tomto článku.
Ako podporiť regeneráciu svalov po tréningu?

Ako podporiť regeneráciu svalov po tréningu?

kategória: Tréning
Prečítané: 514x
Rast svalovej hmoty sa neodohráva len vo fitku. Práve naopak, tam všetko len začína. Telo dostane impulz na zlepšenie a zosilnenie, ale svaly naozaj rastú a zosilňujú sa až po tréningu. Práve v tomto období je dôležitá správna regenerácia, ktorá maximalizuje rast svalov.
Kalistenika, Street Workout, Spartan, Parkour s Crossback. Čo potrebujete vedieť o tréningu s vlastnou váhou…

Kalistenika, Street Workout, Spartan, Parkour s Crossback. Čo potrebujete vedieť o tréningu s vlastnou váhou…

kategória: Tréning
Prečítané: 358x
Od bežných drepov až po dych vyrážajúce formácie na hrazdách, neuveriteľné pozície, ktoré prekonávajú hranice možností ľudského tela. Doma, na ihrisku, v prírode. Na kalisteniku stačí mať telo a odhodlanie urobiť ho silnejším a zdravším. Kalistenika je cvičenie s váhou vlastného tela. To znamená, že ju môže cvičiť ktokoľvek, bez ohľadu na vek, skúsenosti so športom či kondíciu. Či ste muž alebo žena, či túžite po štíhlejšom tele, zvýšení fyzickej sily, pevnejšom zdraví alebo budovaní svalovej hmoty - kalistenika je práve pre vás.
Mýty a fakty o silovom cvičení pre ženy. Je naozaj nežiaduce?

Mýty a fakty o silovom cvičení pre ženy. Je naozaj nežiaduce?

kategória: Tréning
Prečítané: 283x
V dnešnom článku sa pozrieme na štyri najčastejšie mýty o silovom cvičení pre ženy. Z každej strany sa na nás valia tieto názory, pričom sa vôbec nezakladajú na pravde. Poďme sa na ne pozrieť bližšie.
5 efektívnych cvikov na brucho, ktoré môžete cvičiť aj doma

5 efektívnych cvikov na brucho, ktoré môžete cvičiť aj doma

kategória: Tréning
Prečítané: 1445x
Aktuálna situácia nám s cvičením veľmi nepraje a väčšina z nás sa musí uspokojiť s cvičením v domácich podmienkach. Síce nám chýba plnohodnotné vybavenie, ale to neznamená, že sa nedá kvalitne odcvičiť každá tréningová partia aj doma. V dnešnom článku si ukážeme päť cvikov na brucho a povieme si aj o tom, ako často by si ho mal cvičiť.
Zatvorené fitko? Zacvičiť si viete jednoducho aj doma

Zatvorené fitko? Zacvičiť si viete jednoducho aj doma

kategória: Tréning
Prečítané: 532x
Cvičenie v domácich podmienkach bolo ešte pred rokom pre väčšinu z nás nepoužiteľné a zbytočné. Načo cvičiť doma, keď môžem cvičiť v plne vybavenom fitku? Aktuálna situácia nám mení plány a zatvorenie fitness centier sa týka každého, kto chodil pravidelne cvičiť. Avšak, neznamená to, že by sme sa mali doma zatvoriť, zapnúť Netflix a vykašlať sa na celé cvičenie a zdravý životný štýl. Práve naopak. Všetko sa dá - s menšími obmedzeniami - dodržiavať ako predtým. Síce si doma asi nezadrepuješ s veľkými váhami a nebudeš cvičiť klasický benchpress, ale aj tak je možné kvalitne precvičiť všetky svaly.
5 tipov pre väčšie bicepsy. Aké cviky vám zaručene pomôžu?

5 tipov pre väčšie bicepsy. Aké cviky vám zaručene pomôžu?

kategória: Tréning
Prečítané: 1463x
Biceps síce nie je najväčšia či najdôležitejšia partia na tele, ale každý chce mať veľké a svalnaté ruky. A aj keď nie je hlavnou svalovou partiou, ktorá tvorí objem rúk, je dôležitý a každý z nás chce veľký a pekne tvarovaný kopček na ruke. V dnešnom článku si povieme viac o tom, ako by si k cvičeniu bicepsov mal pristupovať, aké princípy sú správne a prinesú ti jeho zväčšenie.
Tréningový plán na chudnutie pre ženy: Ako sa zbaviť prebytočných kíl?

Tréningový plán na chudnutie pre ženy: Ako sa zbaviť prebytočných kíl?

kategória: Tréning
Prečítané: 2232x
Navrhnutie tréningového plánu, ktorý bude fungovať každému, perfektne mu bude vyhovovať a bude ho baviť je nemožné. Ak by to tak nebolo, tak by tréneri, ktorí sa živia tvorbou tréningových a stravovacích plánov mali výrazne menej práce ako teraz. Stačil by ti jednoduchý rozpis a každý by cvičil to isté. Každý z nás je iný, máme odlišné telá, dĺžky končatín, mobilitu a niektoré postupy a cviky nám vyhovujú inak ako ostatným. Preto je najlepšou voľbou u ľudí, ktorí už majú niečo odcvičené personalizovanie tréningového plánu.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO