loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

TU STE SPRÁVNE - Protein.sk

O našej kvalite hovoria aj tieto ocenenia:
ShopRoku 2013 Víťaz
ShopRoku 2014 Víťaz
ShopRoku 2015 Víťaz
ShopRoku 2016 Víťaz
ShopRoku 2017 Finalista
ShopRoku 2018 Finalista

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Opýtajte sa nášho odborníka

Mgr. Ľuboš Lištinský je absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Karlovej v Prahe so zameraním kondičný tréner a fitness tréner. Jeho špecializácia je rozvoj kondičných a koordinačných schopností, formovanie postavy z estetického a funkčného hľadiska, vyrovnanie svalových dysbalancií, funkčný tréning, CORE tréning, Crossfit, problematika stravovania a doplnkov výživy.

Mgr. Ľuboš Lištinský
trener@protein.sk
+421 914 111 999 (Po - Pia: 12:30 - 17:30)
Napísať správu

NAJNOVŠIE PRÍSPEVKY V NAŠOM BLOGU

Ako počítať kalórie? S našimi tipmi to hravo zvládnete

Ako počítať kalórie? S našimi tipmi to hravo zvládnete

Ak chceš riadiť nejaký mechanizmus, musíš o ňom vedieť čo najviac informácií. Musíš vedieť, aké má vstupy, aké výstupy a čo s ním tieto vstupy spravia. Len vtedy vieš zistiť, ako reaguje, čo tieto vstupy spôsobujú a dokážeš celé dianie ďalej vyhodnocovať. Takýmto mechanizmom je aj tvoje telo. Na to, aby si s ním vedel robiť, čo sa ti zachce - priberať svaly, chudnúť tuk - musíš vedieť, čo doňho dávaš a ako na to reaguje. Na to je vhodné trackovanie kalórií, resp. makronutrientov. V dnešnom článku si povieme, prečo je to dôležité, čo tým môžeš získať a ukážeme si, ako to v praxi môže fungovať aj u teba.

Cvičenie v tehotenstve: Kedy áno a kedy nie?

Cvičenie v tehotenstve: Kedy áno a kedy nie?

Úplne najideálnejšie riešenie je to, že budeš pravidelne cvičiť a dodržiavať nastavený jedálniček ešte pred otehotnením. Čím skôr začneš a čím silnejšia bude tvoja pevná vôľa a návyky, tým ľahšie prežiješ celé tehotenstvo, popôrodné zhadzovanie kilogramov a tiež neskoršiu fázu starania sa o svoje dieťa - hlavne po tej fyzickej stránke. Oveľa jednoduchšie je plynulo pokračovať v tréningoch od fázy, kedy nie si tehotná do fázy tehotenstva, ako začínať až neskôr, keď sa už tvoje telo mení.