loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

TU STE SPRÁVNE - Protein.sk

O našej kvalite hovoria aj tieto ocenenia:
ShopRoku 2013 Víťaz
ShopRoku 2014 Víťaz
ShopRoku 2015 Víťaz
ShopRoku 2016 Víťaz
ShopRoku 2017 Finalista
ShopRoku 2018 Finalista

AKCIOVÁ PONUKA PRE VÁS

Do konca tejto ponuky ostáva iba:
DNI
HODÍN
MINÚT
SEKÚND

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Opýtajte sa nášho odborníka

Mgr. Ľuboš Lištinský je absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Karlovej v Prahe so zameraním kondičný tréner a fitness tréner. Jeho špecializácia je rozvoj kondičných a koordinačných schopností, formovanie postavy z estetického a funkčného hľadiska, vyrovnanie svalových dysbalancií, funkčný tréning, CORE tréning, Crossfit, problematika stravovania a doplnkov výživy.

Mgr. Ľuboš Lištinský
trener@protein.sk
+421 914 111 999 (Po - Pia: 10:00 - 17:00)
Napísať správu

NAJNOVŠIE PRÍSPEVKY V NAŠOM BLOGU

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

Anabolické steroidy patria ku kulturistike ako lopta k futbalu. Vždy to tak bolo, je a bude a tento druh dopingu asi tak skoro z našej spoločnosti a športových kruhov nezmizne. Ale nerobme si ilúzie, že len v kulturistike sa dopuje. Zakázané látky sú v každom jednom športe, či sa jedná o futbal, beh, či bojové športy. Akurát tam to nebije do očí tak ako pri kulturistike, lebo to nie je vidno na prvý pohľad.

Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

Jedna z najviac podceňovaných vecí na ceste k vysnívanej postave je dodržiavanie tréningového plánu. Ak sa pozrieme štatisticky na to, koľko ľudí dodržiava nastavený jedálniček, je ich určite oveľa viac ako ľudí, ktorí majú presne spísaný tréningový plán, dodržiavajú ho a následne trackujú svoj progres. A to je jedna z najväčších výhod tréningového plánu - trackovanie progresu. Ako vieš, čo ti dobre zaberá a čo nie, ak nič nemáš naplánované a nič si nezapisuješ? Jedine s tréningovým plánom a nejakou formou zápisu tréningov (zápisník, Excel, zošit) máš šancu vyťažiť maximum a zistiť, ako by si mal správne cvičiť.

Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

Ako rýchlo Vianoce prišli, tak aj odišli. Ale neodišli len tak, u mnohých zanechali na ich tele nadbytočný tuk, za ktorý môže najmä vysoko kalorické jedlo a prejedanie sa. Darmo plakať nad rozliatym mliekom, poďme sa pozrieť na to, ako sa tohto tuku zbaviť. Ak chceš schudnúť, musíš si uvedomiť, že schudneš len vtedy, ak tvoj denný príjem kalórií bude menší ako tvoj výdaj. Ako to dosiahneš? Sú dve možnosti. Buď budeš prijímať menej kalórií (menej jesť), alebo zvýšiš svoj výdaj (viac sa hýbať). V tomto článku sa budeme venovať práve tejto druhej možnosti, teda pohybu a cvičeniu.

Majte svoju váhu pod kontrolu. Ako na zdravú štedrú večeru?

Majte svoju váhu pod kontrolu. Ako na zdravú štedrú večeru?

V predošlom článku sme si ukázali možnosť náhrady klasického majonézového šalátu, resp. samotnej majonézy počas vianočných sviatkov a ukázali sme si rozdiel medzi kaprom, lososom, tuniakom a pstruhom. Vianočné jedlá ale nie sú len o tomto jednom jedle, ale aj o ostatných pochúťkach, ktoré k Vianociam patria. Nezabúdajme preto ani na kapustnicu, hubovú či šošovicovú polievku, medovníky či iné koláče. Nebudem ti tu písať všetky štandardné recepty v ich fit verzii, lebo by ich tu bolo neúrekom. Ukážeme si recept na fit kapustnicu, ktorý by ťa mohol zaujať a povieme si niečo viac o tom, ako môžeš všetky recepty upraviť tak, aby boli zdravšie a menej kalorické.

NENECHAJTE SI UJSŤ ŽIADNU Z NAŠICH NOVINIEK

Nechajte nám Vašu e-mailovú adresu a my Vás z času na čas prekvapíme s našími skvelými akciami, novinkami a zaujímavými článkami.

PROTEIN.SK NA INSTAGRAME

SLEDUJTE NÁŠ FACEBOOK