Hlboko zakoreneným mýtom je, že ak jete tuky začnete priberať. V skutočnosti, tuky nespôsobujú, že ste tuční. Tuční ste z dôvodu nadmerného príjmu kalórií. Väčšina z vás má nadváhu z dôvodu konzumácie príliš veľkého množstva "bielych jedov" - cukru a múky. Nie je to tuk, čo spôsobuje tukové zásoby. Vinníkom sú sušienky, rožky, šišky, sladené vody, zemiakové hranolky.

V minulej časti sme si ozrejmili, ako môžete zlepšiť účinky vášho spaľovača, vďaka niekoľkým tipom. Dnes sme tu s druhou časťou a teda aj ďalšími tipmi pre lepšie spaľovanie tukov.

Tipy pre lepšie spaľovanie tukov

TIP 4: Jedzte zdravé tuky

Hlboko zakoreneným mýtom je, že ak jete tuky začnete priberať. V skutočnosti, tuky nespôsobujú, že ste tuční. Tuční ste z dôvodu nadmerného príjmu kalórií.

Väčšina z vás má nadváhu z dôvodu konzumácie príliš veľkého množstva "bielych jedov" - cukru a múky. Nie je to tuk, čo spôsobuje tukové zásoby. Vinníkom sú sušienky, rožky, šišky, sladené vody, zemiakové hranolky.

Teraz, keď už jete zdravo, nevyhýbajte sa zdravým tukom. Telo potrebuje zdravé tuky pre správnu funkciu. A navyše, bez dostatočného príjmu tukov je chudnutie oveľa, oveľa náročnejšie.

Doplnky výživy ako sú rybí olej, ľanový olej a ďalšie esenciálne mastné kyseliny (EFA) vám pomôžu s dostatočným denným príjmom zdravých tukov

TIP 5: Neignorujte spánok

Jeden z najpodstatnejších, ale zároveň často prehliadaných faktorov spaľovania môže byť aj, dostatok kvalitného a hlbokého spánku. V skutočnosti niektorí ľudia siahajú po spaľovačoch práve, kvôli nedostatku spánku, aby ich niečo nakoplo. Nanešťastie táto metóda môže uvoľňovať do krvi dosť kortizolu (katabolického hormónu) na to, aby sa vám postupne znižoval testosterón a aký to má potom následok? Menej testosterónu = menej svalov = menší bazálny metabolizmus. Spánok je potrebný na regeneráciu, opravu svalov a hormonálnu rovnováhu. Doprajte si 8 hodín kvalitného nočného spánku, pre vyvarovanie sa týchto negatívnych faktorov.

TIP 6: Striedajte spaľovače

Telo sa stáva odolným voči látkam v spaľovačoch a potom sa často stáva, že nebývajú už natoľko účinné, aby ste tomu zabránili vystriedajte spaľovače tukov na základe obsahu hlavnej zložky, teda na čom sú založené. Napríklad berte spaľovač počas doby 4 týždňov a potom si dajte prestávku na 2 týždne. Nemusíte ich striedať, ale ako píšem vyššie niekedy je najlepšie jednoducho vypustiť, lebo aj preháňanie so stimulantmi, môže byť kontraproduktívne pre vaše ciele a mohol by sa vám zvyšovať kortizol v tele.

Takže, ak sa vám stane, že už nebudete cítiť také nakopnutie zo spaľovača (či pred  - tréningového produktu) dajte si pauzu na 1-2 týždne miesto toho, aby ste museli zvyšovať dávkovanie. 

Tu zakúpite kvalitné a účinné spaľovače tuku a zdravé tuky.

Autor: Ing. Radoslav Filip