Shaun Thompson, ktorého mnohí poznajú najmä pod menom Shaun T. Aktuálna hviezda cvičebných videí, ktoré z mnohých ľudí spravili pozitívne zmýšľajúcich zdravých cvičencov. A ako sa mu to podarilo? Tým, že vie, čo robí a že sa vie veľmi dobre odprezentovať. Všetky jeho cviky pritom vieš robiť z pohodlia domova.

Úspešný motivačný tréner sa z teba nestane za noc

4 milióny predaných DVD hovoria samé za seba. Nesnaží sa totiž len ťa naučiť, ako robiť jednotlivé cviky. Je zároveň skúseným motivátorom, preto na teba pôsobí aj týmto faktorom. Princípy dokonalého uvoľnenia energie aplikuje na každú časť svojho života a to isté naučí aj teba – stačí chcieť.

Nakopol ho beh

Beh je veľmi obľúbeným športom, ktorý vyniká efektivitou a tým, že ti k nemu stačia iba tvoje nohy a vôľa. Hoci v mladosti bol dobrým šprintérom, keď nastúpil na vysokú školu, prvý rok sa venoval iba škole. Táto pauza ho stála pár kíl navyše, psychicky však stále zostal naladený na športovej vlne. Pozrel sa do zrkadla a rozhodol sa dosiahnuť viac.

Shaun Thompson začal tancom

Začal robiť to, čo ho baví. Okrem bežného zamestnania v zdravotníckom centre sa vo voľnom čase venoval tomu, že vyučoval tanec. Z toho sa napokon vykľulo niečo iné, keď navštívil kamaráta v Los Angeles. Zúčastnil sa totiž tanečnej súťaže, o ktorej vôbec netušil. Dostal sa tak ďaleko, až s usporiadateľmi podpísal kontrakt. A jeho kariéra išla ďalej!

Shaun sa stal fitness modelom značky Nike

Tomu sa vraví „naskočiť na dobrú vlnu“! Shaun sa v krátkej dobe stal fitness modelom značky Nike a záložným tanečníkom popovej divy Mariah Carey. Hneď na to začal pracovať na prvom projekte – videu Hip Hop Abs. Odtiaľ už jeho kariéra išla raketovým tempom cez ďalšie videá až po globálny úspech.

Čo je jeho receptom na úspech?

Nestresuj sa. To je azda najdôležitejšia vec, ktorá mu pomohla dosiahnuť úspech. Pokiaľ nemáš zadanie, že musíš nabrať 10 kíl do mesiaca, inak ťa neobsadia do filmu, neponáhľaj sa. Nezáleží na tom, či budeš v kondičke o polroka alebo o týždeň. Daj svojmu telu dostatok času na všetko – regeneráciu, odpočinok, ale zároveň si stanovuj aj optimistické ciele.

Namiesto toho, aby si si vravel/a, „musím každý deň jesť iba šaláty“, alebo „každý deň musím hodinu cvičiť“, začni s piatimi minútami denne a jedným šalátom. Cvičenie ti má pomôcť a nie ťa demotivovať.

Nezabudni aj na kvalitné doplnky výživy. Si pripravený/á?

Autor: Mgr. Daniela Garančovská • Zdroj: www.protein.sk