loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €
3 zdroje zdravých tukov

3 zdroje zdravých tukov

Stravovanie

26.07.2016

Prečítané: 7680x

Určite viete, že nie sú tuky ako tuky. Poznáme „zlé“, ale aj „dobré“. Dnes si povieme niečo o troch potravinách, ktoré vám, napriek vysokému obsahu tukov, dodajú mnoho energie a vzácnych vitamínov. Mánia okolo nízkotučných potravín z 90-tych rokov minulého storočia neviedla k ničomu inému, než k hromadnému nárastu počtu obéznych ľudí. Našťastie, ľudia sa pomaly začali vracať smerom k zdravým tukom. Ktoré sú to?

Avokádo (81 % kalórií z tuku)

avokádo

Plné dobrých tukov a momentálne extrémne obľúbené v našich domácnostiach. Krémové zelené ovocie obsahuje množstvo nenasýtených kyselín, vlákniny a rastlinných sterolov. Nedávne výskumy dokázali, že konzumácia jedného avokáda denne markantne ovplyvnilo hladinu „zlého“ cholesterolu v tele. Navyše, umocňuje pocit sýtosti, čo vám v konečnom dôsledku opäť pomôže schudnúť. Takže, my vravíme avokádu ÁNO.

Nakladané slede (61 % kalórií z tuku)

slede ryby

Móda sleďov, ako zdravej ryby, dorazila do zvyšku sveta zo severských krajín. Táto malá mastná rybka bsahuje vysoké množstvo omega 3 mastných kyselín, ktoré majú na telo fantastický vplyv. Pomáha ochraňovať kardiovaskulárny systém. Prieskumy dokonca ukázali, že pravidelná konzumácia sleďov pomáha vyhnúť sa zimnému nabaľovaniu kíl.  

Mandľová múka (79 % kalórií z tuku)

mandľová múka

Mandľová múka je vyrobená pomletím celých mandlí a je úžasným doplnkom palaciniek, mafinov a iných pokrmov, ktoré za bežných okolností pripravujeme z bežnej múky. Nenasýtené kyseliny a vitamín E je to, čo robí z tejto múky dokonalú prísadu do akýchkoľvek sladkých pokrmov. Výskumy ukázali, že pravidelná konzumácia priamo redukuje riziko vzniku kognitívnych porúch. 

Autor: Mgr. Ľuboš Lištinský • Zdroj: Protein.sk
Páčil sa vám článok? Podeľte sa oň!
NECHCETE ZMEŠKAŤ NOVÉ ČLÁNKY?

POŠLEME VÁM INFO DO MAILU.

SÚVISIACE ČLÁNKY

Chudnite s omega-3

Chudnite s omega-3

Podľa vedeckých štúdií dodávaním omega-3 mastných kyselín dosiahnete váš vysnívaný „six pack“ (vyrysované brucho so šiestimi tehličkami) oveľa rýchlejšie ako keby ste ich do tela nedodávali.

Vajce ako lacná superpotravina

Vajce ako lacná superpotravina

Vajce na mäkko, na tvrdo, vaječný šalát, praženica, vaječná omeleta, existuje nespočetne množstvo spôsobov ako vajcia pripraviť. Jedno celé vajce v sebe obsahuje 72 kalórii, ale na druhej strane máme pre vás niekoľko zdravých dôvodov prečo by ste ich mali mať vždy pripravené vo vašej chladničke.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO