loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €
3 spôsoby, ako sa lepšie sústrediť pri cvičení

3 spôsoby, ako sa lepšie sústrediť pri cvičení

Tréning

29.07.2016

Prečítané: 6302x

Ľahko sa pri cvičení v posilňovni rozptýlite? Usporiadajte si svoje ciele a sústreďte sa na to, čo chcete dosiahnuť a vyťažte z vášho tréningu čo najviac!

Zdvíhať ťažké činky alebo cvičiť na ťažkých strojoch nie je ľahké. Ste to jednoducho vy sami proti ťažkým kovovým nástrojom. Ak sa však v posilňovni pohybujete častejšie, od ostatných spriatelených spolu-cvičiacich môžete často počuť, aké dobré je mať myseľ prepojenú (minimálne pri cvičení) so svalmi, ktoré posilňujeme. Vyzerá to asi tak, že ak počas posilňovania konkrétneho svalu alebo svalov na ten sval výrazne myslíte, bude ľahšie dosiahnuť dobré výsledky.

1. Meditačná forma

Mnohí ľudia si z meditácie robia žarty a neberú ju vážne. Ľudia ju však po stáročia používajú z jediného dôvodu – funguje. Ak sa budete poriadne sústrediť na cvičenie a na konkrétny sval, odstrihnete sa od okolitého sveta a cvičenie bude pre vás jednoduchšie. Od začiatku cvičenia sa sústreďte na každý krok, ktorý vaše cvičenie obsahuje. Od štartovacej pozície, cez správne držanie tela, až po úspešný finiš.

2. Medziciele

Stanovte si základné ciele. Rozlišujeme dva druhy – bežné ciele a výkonnostné ciele. Bežné vám pomôžu rásť pri klasických cvičeniach, kedy chcete dosiahnuť dobré výsledky, ale pomalšie. Raz za čas je potom dobré si stanoviť aj výkonnostný cieľ s účelom dosiahnuť pri cvičení výsledok, aký ste dosiaľ nedosiahli. Toto vám pomôže pri ďalších tréningoch sústrediť sa na bežné ciele.

muži tréning

3. Sústreďte sa na každé opakovanie

Pred každým opakovaním sa „zresetujte“. Stačí chvíľka – sústreďte sa na to, aby ste sa nesnažili sériu dokončiť čo najrýchlejšie, hoci je jednoduché do takéhoto myslenia spadnúť. Poriadne sa sústreďte, aby ste precítili každé opakovanie a dostali z neho absolútne maximum. Vaše cvičenie bude oveľa účinnejšie.

Autor: Mgr. Ľuboš Lištinský • Zdroj: Protein.sk
Páčil sa vám článok? Podeľte sa oň!
NECHCETE ZMEŠKAŤ NOVÉ ČLÁNKY?

POŠLEME VÁM INFO DO MAILU.

SÚVISIACE ČLÁNKY

4 spôsoby, ako sa vždy sústrediť na posilňovanie

4 spôsoby, ako sa vždy sústrediť na posilňovanie

Nechceme, aby to znelo ako klišé, ale život je plný vzostupov aj pádov a niekedy sa uberie smerom, ktorý nie zrovna praje cvičeniu. Patria sem napríklad rôzne zmeny práce, problémy vo vzťahoch s rodinou alebo s partnerom, večne otravní priatelia, potreba rásť v kariére. Pri takýchto zmenách je veľmi ťažké myslieť na cvičenie, ale pomôže vám, ak si zapamätáte, že práve cvičenie je to, čo vám pomôže životné zmeny prekonať v omnoho väčšej pohode, pretože si vyčistíte hlavu a dodáte telu endorfíny, ktoré pôsobia blahodárne. Ako teda získať schopnosť cvičiť za každých okolností?

Ako si udržať zdravé kĺby pri pravidelnom športovaní

Ako si udržať zdravé kĺby pri pravidelnom športovaní

Ak sledujete trendy a nie je vám ukradnutý okolitý svet, je vám asi jasné, že cvičenie a zdravý životný štýl sa stali populárnou záležitosťou. Väčšina nadšencov začala po tomto boom-e pravidelne trénovať, starať sa o svoju svalovú hmotu, silu a výkony, zaujímať sa o svoju hmotnosť a začali sa zdravšie stravovať, prijímať zdravé alternatívy, ktoré nie sú škodlivé pre telo. Avšak pri všetkej tejto starostlivosti , ktorú venujeme nášmu telu často zabúdame na kĺby.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO