loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

TU STE SPRÁVNE - Protein.sk

O našej kvalite hovoria aj tieto ocenenia:
ShopRoku 2013 Víťaz
ShopRoku 2014 Víťaz
ShopRoku 2015 Víťaz
ShopRoku 2016 Víťaz
ShopRoku 2017 Finalista
ShopRoku 2018 Finalista

AKCIOVÁ PONUKA PRE VÁS

Do konca tejto ponuky ostáva iba:
DNI
HODÍN
MINÚT
SEKÚND

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Opýtajte sa nášho odborníka

Mgr. Ľuboš Lištinský je absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Karlovej v Prahe so zameraním kondičný tréner a fitness tréner. Jeho špecializácia je rozvoj kondičných a koordinačných schopností, formovanie postavy z estetického a funkčného hľadiska, vyrovnanie svalových dysbalancií, funkčný tréning, CORE tréning, Crossfit, problematika stravovania a doplnkov výživy.

Mgr. Ľuboš Lištinský
trener@protein.sk
+421 914 111 999 (Po - Pia: 10:00 - 17:00)
Napísať správu

NAJNOVŠIE PRÍSPEVKY V NAŠOM BLOGU

10 faktov o MSM, ktoré by ste nemali prehliadnuť

10 faktov o MSM, ktoré by ste nemali prehliadnuť

MSM je skratka pre metylsulfonylmetán, teda pre látku, ktorá obsahuje síru. Často sa hovorí o iných látkach (vitamínoch či mineráloch), ktoré sú dôležité pre naše telo, ale o síre neexistuje toľko zmienok. A to je škoda, lebo je veľmi dôležitý minerál pre správne fungovanie viacerých procesov v našom tele. Okrem toho je bežným javom, že veľká časť populácie nemá dostatok síry vo svojom jedálničku a ani nevedia, kde sa nachádza. Poďme si teda o tejto látke a jej dôležitosti povedať viac.

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

7 dôvodov, prečo by ste si mali rozmyslieť užívanie steroidov

Anabolické steroidy patria ku kulturistike ako lopta k futbalu. Vždy to tak bolo, je a bude a tento druh dopingu asi tak skoro z našej spoločnosti a športových kruhov nezmizne. Ale nerobme si ilúzie, že len v kulturistike sa dopuje. Zakázané látky sú v každom jednom športe, či sa jedná o futbal, beh, či bojové športy. Akurát tam to nebije do očí tak ako pri kulturistike, lebo to nie je vidno na prvý pohľad.

Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

Zostavte si vlastný tréningový plán: Ako na to?

Jedna z najviac podceňovaných vecí na ceste k vysnívanej postave je dodržiavanie tréningového plánu. Ak sa pozrieme štatisticky na to, koľko ľudí dodržiava nastavený jedálniček, je ich určite oveľa viac ako ľudí, ktorí majú presne spísaný tréningový plán, dodržiavajú ho a následne trackujú svoj progres. A to je jedna z najväčších výhod tréningového plánu - trackovanie progresu. Ako vieš, čo ti dobre zaberá a čo nie, ak nič nemáš naplánované a nič si nezapisuješ? Jedine s tréningovým plánom a nejakou formou zápisu tréningov (zápisník, Excel, zošit) máš šancu vyťažiť maximum a zistiť, ako by si mal správne cvičiť.

Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

Základné cviky na doma s vlastnou váhou. Ako stratiť sviatočné kilá?

Ako rýchlo Vianoce prišli, tak aj odišli. Ale neodišli len tak, u mnohých zanechali na ich tele nadbytočný tuk, za ktorý môže najmä vysoko kalorické jedlo a prejedanie sa. Darmo plakať nad rozliatym mliekom, poďme sa pozrieť na to, ako sa tohto tuku zbaviť. Ak chceš schudnúť, musíš si uvedomiť, že schudneš len vtedy, ak tvoj denný príjem kalórií bude menší ako tvoj výdaj. Ako to dosiahneš? Sú dve možnosti. Buď budeš prijímať menej kalórií (menej jesť), alebo zvýšiš svoj výdaj (viac sa hýbať). V tomto článku sa budeme venovať práve tejto druhej možnosti, teda pohybu a cvičeniu.

NENECHAJTE SI UJSŤ ŽIADNU Z NAŠICH NOVINIEK

Nechajte nám Vašu e-mailovú adresu a my Vás z času na čas prekvapíme s našími skvelými akciami, novinkami a zaujímavými článkami.

PROTEIN.SK NA INSTAGRAME

SLEDUJTE NÁŠ FACEBOOK