loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Egg Albumin - GymBeam

Vaječný proteín s 82 %-ným podielom bielkovín, bez tuku, cholesterolu a laktózy.
 
Tovar nie je možné zakúpiť: produkt nie je určený pre daný trh alebo výroba tohto produktu skončila.

Popis produktu

Sušené vaječné bielka obsahujú pomalšie stráviteľné bielkoviny, ktoré zásobujú svaly dlhšiu dobu, preto je tento proteín vhodný aj pred spaním alebo medzi jedlami. Má vysokú biologickú hodnotu a ponúka kompletný profil esenciálnych aminokyselín.

Vysoký podiel bielkovín, naopak nízky obsah sacharidov a žiaden tuk, cholesterol ani laktózu sú hlavnými benefitmi tohto produktu.  Je výbornou voľbou pre tých, ktorí hľadajú kvalitný zdroj bielkovín, ale ocenia ho aj športovci, ktorí trpia laktózovou intoleranciou. Naviac má vysoký obsah BCAA a glutamínu, aminokyseliny, ktorá podporujú zlepšenie výkonu a urýchlenie regenerácie.

Výhody:

  1. Viac ako 80 %-ný podiel bielkovín
  2. Bez lepku a laktózy
  3. Žiaden cholesterol a nízky obsah sacharidov

Dávkovanie

Užívajte odporúčanú dávku 25 g rozmiešanú v 150 - 200 ml vody 1 až 2-krát denne.

Tabuľka nutričných hodnôt

Veľkosť jednej dávky: (príchuť: Neutral) 25 g
Počet dávok v balení: (1 000 g) 40
Energetická hodnota 83,8 kcal/365,3 kJ
Tuky < 0,07 g
z toho nasýtené tuky 0 g
Sacharidy 0,29 g
z toho cukry 0,17 g
Vláknina 0 g
Bielkoviny 20,5 g
Soľ 0,43 g

Zloženie

Chocolate: Vaječný bielok v prášku, odtučnené kakao, aróma (čokoláda), sladidlo (sukralóza), kyselina citrónová (E330), trietyl citrát (E1505).

Neutral: Vaječný bielok v prášku, kyselina citrónová (E330), trietyl citrát E1505.

Informácie pre alergikov

Obsahuje vaječný bielok.

Upozornenie

Nevhodný pre deti, tehotné a dojčiace ženy. Výrobok sa nesmie užívať ako náhrada pestrej stravy. Neprekračujte odporúčané denné dávkovanie. Uchovávajte na suchom a chladnom mieste. Skladujte mimo slnečného žiarenia. Skladujte mimo dosahu malých detí.

Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky?

Ak potrebujete radu ohľadom objednávky, jej zmeny, reklamácie a podobne, neváhajte kontaktovať našu Niku.

Operátorka Nika
+421 914 777 111
Po - Pia: 9:00 - 15:00
Napísať správu
Potrebujete poradiť pri výbere produktu?

Ak potrebujete poradiť s výberom produktu, jeho kombinácie, alebo dávkovania, neváhajte a kontaktujte nášho diplomovaného trénera Ľuboša.

Mgr. Ľuboš Lištinský
+421 914 111 999
Po - Pia: 12:30 - 17:30
Napísať správu

NOVINKY

Súvisiace články

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

Doplnky výživy nie sú len pre aktívnych a pravidelne cvičiacich ľudí. Existujú typy doplnkov, ktoré má zmysel užívať len pri cvičení a pre športovo neaktívnych ľudí sú zbytočné. Sem patrí napr. kreatín, spaľovače tukov alebo predtréningové pumpy. Avšak, je tu ešte druhý typ suplementov, ktoré môžu užívať takmer všetci ľudia bez rozdielu veku, pohlavia či BMI. Poďme si o nich povedať viac.

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Ak by existovala anketa o to, ktorý suplement ľudia považujú za najdôležitejší pri cvičení, určite by väčšinu napadol hneď proteín. Nie je sa čomu čudovať. Užíva ho každý. Tínedžeri, ktorí len začínajú cvičiť, skúsení cvičenci, ktorí majú roky tréningu za sebou a tiež aj tzv. staršie ročníky, ktoré si uvedomujú, že bez bielkovín sa svaly nedajú budovať. Proteíny už nie sú iba doménou kulturistov, ako tomu bolo pred 30-40 rokmi. Proteínový prášok užívajú aj rekreační športovci, ktorí nemusia ani nutne navštevovať fitko a cvičiť s činkami, ale venujú sa napr. behu alebo cyklistike a vedia, že potrebujú zvýšený príjem bielkovín.

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.

Podobné produkty

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO