loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Ultra Egg Protein - Yamamoto

Doplnok stravy vyrobený z vaječných bielkov.
 
Tovar nie je možné zakúpiť: produkt nie je určený pre daný trh alebo výroba tohto produktu skončila.

Popis produktu

Vaječné bielka sú jedným z najpopulárnejších proteínových doplnkov užívaných kulturistami. Vajcia sú bohatým zdrojom vysoko kvalitných bielkovín, ale stále existuje veľa ľudí, ktorí ostávajú pri starom spôsobe a konzumujú aj žĺtka s nadmerným obsahom tuku a cholesterolu.

Práškové vaječné bielka sú cenovo výhodný spôsob, ako zvýšiť spotrebu bielkovín, bez toho aby ste sa museli vysporiadať s nepohodlím oddeľovať žĺtka od bielok. Výrobok je doplnený o vitamín B6, ktorý podporuje metabolizmus proteínov a glykogénu, čo prispieva k zníženiu únavy a vyčerpania. Bielkoviny v Ultra Egg Protein sú takzvané „vznešené“ proteíny, par excellence. BV (biologická hodnota) 100 a PER (Protein Efficiency Ratio) vyšší ako 3.

Výhody:

  1. Proteín z vaječných bielok
  2. S pridaným vitamínom B6

Dávkovanie

Pridajte 30 g proteínu (3 odmerky) do 250-350 ml vody alebo iného obľúbeného nápoja a užívajte minimálne raz denne.

Odporúčané dávkovanie proteínov:

V deň tréningu : 2x denne a to ráno a po tréningu. V prípade nedostatku bielkovín (1,5g-2g/1kg hmotnosti) tretia dávka medzi jedlami.

V deň voľna: 2x denne a to ráno a kedykoľvek počas dňa medzi jedlami.

Tabuľka nutričných hodnôt

Veľkosť jednej dávky: (príchuť Gourmet Choco) 30 g (3 odmerky)
Počet dávok v balení: (700 g) 23
Hodnoty: v 30 g v 100 g
Energia 101 kcal/430 kJ 388 kcal/1 433 kJ
Tuky 0,3 g 1,1 g
z toho nasýtené mastné kyseliny 0,2 g 0,6 g
Sacharidy 1,5 g 4,9 g
z toho cukry 0 g 0 g
Bielkoviny 23 g 76 g
Vláknina 0,9 g 3,1 g
Soľ 0,9 g 3,1 g
Vitamín B6 0,84 g 2,8 mg
Typický aminokyselinový profil: v 100 g
Alanín 4,72 g
Arginín 4,28 g
Kyselina asparagová 6,48 g
Cysteín 1,82 g
Kyselina glutamová 10,22 g
Glycín 2,74 g
Histidín 1,66 g
Izoleucín 4,47 g
Leucín 6,38 g
Lyzín 4,51 g
Metionín 2,85 g
Fenylalanín 4,61 g
Prolín 2,75 g
Serín 5,4 g
Treonín 3,26 g
Tryptofán 1,13 g
Tyrozín 2,94 g
Valín 5,48 g

Zloženie

Proteín z vaječných bielok, kakaový prášok, aróma, sladidlá (sukralóza), vitamín B6 (pyridoxín HCl).

Informácie pre alergikov

 Vajcia a výrobky z vajec. Je bezlepkový.

Upozornenie

Neprekračujte odporúčanú dennú dávku. Potravinové doplnky by nemali byť užívané ako náhrada pestrej stravy. Pestrá a vyvážená strava a zdravý životný štýl sú dôležité. Udržujte mimo dosahu malých detí. Skladujte na chladnom, suchom mieste pri izbovej teplote.

Výrobca

IAF Network srl - Via Savella II Travesa, 43-25038 Rovato (BS), Made in Italy.
Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky?

Ak potrebujete radu ohľadom objednávky, jej zmeny, reklamácie a podobne, neváhajte kontaktovať našu Niku.

Operátorka Nika
+421 914 777 111
Po - Pia: 9:00 - 15:00
Napísať správu
Potrebujete poradiť pri výbere produktu?

Ak potrebujete poradiť s výberom produktu, jeho kombinácie, alebo dávkovania, neváhajte a kontaktujte nášho diplomovaného trénera Ľuboša.

Mgr. Ľuboš Lištinský
+421 914 111 999
Po - Pia: 12:30 - 17:30
Napísať správu

NOVINKY

Súvisiace články

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

Doplnky výživy nie sú len pre aktívnych a pravidelne cvičiacich ľudí. Existujú typy doplnkov, ktoré má zmysel užívať len pri cvičení a pre športovo neaktívnych ľudí sú zbytočné. Sem patrí napr. kreatín, spaľovače tukov alebo predtréningové pumpy. Avšak, je tu ešte druhý typ suplementov, ktoré môžu užívať takmer všetci ľudia bez rozdielu veku, pohlavia či BMI. Poďme si o nich povedať viac.

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Ak by existovala anketa o to, ktorý suplement ľudia považujú za najdôležitejší pri cvičení, určite by väčšinu napadol hneď proteín. Nie je sa čomu čudovať. Užíva ho každý. Tínedžeri, ktorí len začínajú cvičiť, skúsení cvičenci, ktorí majú roky tréningu za sebou a tiež aj tzv. staršie ročníky, ktoré si uvedomujú, že bez bielkovín sa svaly nedajú budovať. Proteíny už nie sú iba doménou kulturistov, ako tomu bolo pred 30-40 rokmi. Proteínový prášok užívajú aj rekreační športovci, ktorí nemusia ani nutne navštevovať fitko a cvičiť s činkami, ale venujú sa napr. behu alebo cyklistike a vedia, že potrebujú zvýšený príjem bielkovín.

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.

Podobné produkty

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO