loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 100.00 €

Maltesers Hi Protein Powder - Mars

Srvátkový proteín so skvelou chuťou čokoládových guličiek Maltesers. Lahodná krémová chuť tohto proteínu je takmer na nerozoznanie no zároveň však pomáha budovať svaly.

Balenie

Príchuť

Bežná cena

--

Ušetríte

--

Vaša cena

--

+ Darček: gift

Skladom

Doručenie do zajtra?

Objednajte kuriérom GLS do dnes 14:00 hod.

Popis produktu

Ak radi chrumkáte Maltesers, tento proteín je presne pre vás. Poteší vás nielen chuťou čokolády, ale aj vysokým obsahom bielkovín, až 15 g v každej dávke. Maltesers Hi Protein je špeciálne navrhnutý tak, aby vám pomohol rásť a udržiavať svalovú hmotu. Užívajte si ho po tréningu alebo kedykoľvek počas dňa, aby ste dosiahli svoje fitness ciele.

Srvátkový proteín je zlatým štandardom v odbore rýchlo stráviteľných zdrojov bielkovín, ktorý obsahuje všetkých deväť esenciálnych aminokyselín. Najlepšie na tom je, že Maltesers Hi Protein má nízky obsah cukru aj tukov.

Výhody:

  1. Až 15 g bielkovín v každej dávke
  2. Kvalitný srvátkového proteínového koncentrát
  3. Podporuje rast a udržanie svalovej hmoty
  4. S nízkym obsahom cukru a tuku
  5. Ikonická chuť guličiek Maltesers

Dávkovanie

Rozmiešajte 25 g (1 odmerka) v 200 ml vody a užívajte podľa potreby 1-3x denne.

Tabuľka nutričných hodnôt

Veľkosť jednej dávky: (príchuť Chocolate Malt) 25 g
Počet dávok v balení: (450 g) 18
Hodnoty: v 100 g v 25 g
Energetická hodnota 1 668 kJ/399 kcal 417 kJ/100 kcal
Tuky 7 g 1,8 g
z toho nasýtené mastné kyseliny 4,3 g 1,1 g
Sacharidy 22 g 5,4 g
z toho cukry 14 g 3,4 g
Bielkoviny 60 g 15 g
Soľ 0,83 g 0,21 g

Zloženie

Chocolate Malt: Srvátkový proteínový koncentrát (mlieko)(71,5 %), extrakt zo sladového jačmeňa (14 %), kakaový prášok so zníženým obsahom tuku (5 %), sušené plnotučné mlieko, zahusťovadlá (guarová guma, xantánová guma), arómy, soľ, sladidlá (acesulfám-K, sukralóza).

Informácie pre alergikov

Alergény sú vyznačené tučným písmom. Môže obsahovať sóju a vajcia.

Upozornenie

Uchovávajte na suchom a chladnom mieste, mimo dosahu priameho slnečného žiarenia. Vhodný pre vegetariánov.

Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky?

Ak potrebujete radu ohľadom objednávky, jej zmeny, reklamácie a podobne, neváhajte kontaktovať našu Niku.

Operátorka Nika
+421 914 777 111
Po - Pia: 9:00 - 15:00
Napísať správu
Potrebujete poradiť pri výbere produktu?

Ak potrebujete poradiť s výberom produktu, jeho kombinácie, alebo dávkovania, neváhajte a kontaktujte nášho diplomovaného trénera Ľuboša.

NOVINKY

Súvisiace články

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

Doplnky výživy nie sú len pre aktívnych a pravidelne cvičiacich ľudí. Existujú typy doplnkov, ktoré má zmysel užívať len pri cvičení a pre športovo neaktívnych ľudí sú zbytočné. Sem patrí napr. kreatín, spaľovače tukov alebo predtréningové pumpy. Avšak, je tu ešte druhý typ suplementov, ktoré môžu užívať takmer všetci ľudia bez rozdielu veku, pohlavia či BMI. Poďme si o nich povedať viac.

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Ak by existovala anketa o to, ktorý suplement ľudia považujú za najdôležitejší pri cvičení, určite by väčšinu napadol hneď proteín. Nie je sa čomu čudovať. Užíva ho každý. Tínedžeri, ktorí len začínajú cvičiť, skúsení cvičenci, ktorí majú roky tréningu za sebou a tiež aj tzv. staršie ročníky, ktoré si uvedomujú, že bez bielkovín sa svaly nedajú budovať. Proteíny už nie sú iba doménou kulturistov, ako tomu bolo pred 30-40 rokmi. Proteínový prášok užívajú aj rekreační športovci, ktorí nemusia ani nutne navštevovať fitko a cvičiť s činkami, ale venujú sa napr. behu alebo cyklistike a vedia, že potrebujú zvýšený príjem bielkovín.

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.

Podobné produkty

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO