loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Liquid Egg Whites - GymBeam

Vaječné bielka pre pohodlný prísun bielkovín ošetrené pasterizáciou.
 

Balenie

Príchuť

Bežná cena

--

Ušetríte

--

Vaša cena

--

+ Darček: gift

Skladom

Doručenie do pondelka?

Objednajte kuriérom GLS do piatka 14:00 hod.

Popis produktu

Pasterizované vaječné bielka v tekutej forme vám ušetria čas strávený zdĺhavým oddeľovaním žĺtok a bielok. Uzavreté balenie vám vydrží až 6 mesiacov a otvorené uchované v chladničke 48 hodín. Sú vhodné aj surové, napríklad ako súčasť proteínových nápojov, no využijete ich aj na varenie a pečenie zdravých dobrôt. Jednoducho otvoríte fľašu a nalejete si toľko bielok, koľko potrebujete.

Neobsahujú žiadne konzervačné látky a sú bez prítomnosti GMO. Na 100 g produktu obsahujú až 10,2 g bielkovín, ktoré pozitívne vplývajú na rast svalovej hmoty. Doprajte si bielkoviny v ich najprirodzenejšej forme prostredníctvom 100 % vaječných bielkov. 

Výhody:

  1. Iba pasterizované vaječné bielka
  2. Až 10,2 g bielkovín v 100 g
  3. Bez konzervantov a GMO
  4. Trvanlivosť až 6 mesiacov

Dávkovanie

Pred použitím pretrepte. Vaječné bielka je možné konzumovať v surovom alebo tepelne upravenom stave. Vhodné na prípravu vaječných jedál alebo pridanie do šejkov a smoothie.

Tabuľka nutričných hodnôt

Nutričné hodnoty: v 100 g
Energetická hodnota 209 kJ/50 kcal
Tuky 0,5 g
z toho nasýtené mastné kyseliny < 0,5 g
Sacharidy 1,1 g
z toho cukry 1,1 g
Bielkoviny 10,2 g
Soľ 0,4 g

Zloženie

100 % vaječné bielka.

Informácie pre alergikov

Alergény sú vyznačené tučným písmom.

Upozornenie

Skladujte na suchom a chladnom mieste. Uchovávajte pri izbovej teplote (0 až 25 °C) za predpokladu, že balenie nie je otvorené. Dátum minimálnej trvanlivosti je uvedený na obale. Po otvorení uchovávajte v chladničke (0 až 4 °C) a spotrebujte do 48 hodín. Uistite sa, že uzáver je pevne uzavretý pred uložením, aby sa zabezpečila sviežosť.

Máte otázky týkajúce sa vašej objednávky?

Ak potrebujete radu ohľadom objednávky, jej zmeny, reklamácie a podobne, neváhajte kontaktovať našu Niku.

Operátorka Nika
+421 914 777 111
Po - Pia: 9:00 - 15:00
Napísať správu
Potrebujete poradiť pri výbere produktu?

Ak potrebujete poradiť s výberom produktu, jeho kombinácie, alebo dávkovania, neváhajte a kontaktujte nášho diplomovaného trénera Ľuboša.

Mgr. Ľuboš Lištinský
+421 914 111 999
Po - Pia: 12:30 - 17:30
Napísať správu

NOVINKY

Súvisiace články

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

5 výživových doplnkov, vhodných aj pre necvičiacich ľudí

Doplnky výživy nie sú len pre aktívnych a pravidelne cvičiacich ľudí. Existujú typy doplnkov, ktoré má zmysel užívať len pri cvičení a pre športovo neaktívnych ľudí sú zbytočné. Sem patrí napr. kreatín, spaľovače tukov alebo predtréningové pumpy. Avšak, je tu ešte druhý typ suplementov, ktoré môžu užívať takmer všetci ľudia bez rozdielu veku, pohlavia či BMI. Poďme si o nich povedať viac.

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Vegánsky vs. klasický proteín. Sú medzi nimi rozdiely?

Ak by existovala anketa o to, ktorý suplement ľudia považujú za najdôležitejší pri cvičení, určite by väčšinu napadol hneď proteín. Nie je sa čomu čudovať. Užíva ho každý. Tínedžeri, ktorí len začínajú cvičiť, skúsení cvičenci, ktorí majú roky tréningu za sebou a tiež aj tzv. staršie ročníky, ktoré si uvedomujú, že bez bielkovín sa svaly nedajú budovať. Proteíny už nie sú iba doménou kulturistov, ako tomu bolo pred 30-40 rokmi. Proteínový prášok užívajú aj rekreační športovci, ktorí nemusia ani nutne navštevovať fitko a cvičiť s činkami, ale venujú sa napr. behu alebo cyklistike a vedia, že potrebujú zvýšený príjem bielkovín.

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Obyčajný vs. viaczložkový proteín: ktorý si vybrať?

Proteíny sú doplnky výživy, ktorých primárnou úlohou je doplnenie bielkovín počas dňa. Najčastejšie sa užívajú ráno po prebudení, pred tréningom, po tréningu alebo v priebehu dňa ako náhrada jedla. Okrem toho, že existujú viaceré zdroje bielkovín ako napr. srvátkové, kazeínové, vaječné, ryžové, hrachové či konopné proteíny, existujú aj tzv. viaczložkové proteíny. Tie kombinujú minimálne dva zdroje bielkovín, čo môže kombinovať viaceré pozitívne účinky jednotlivých zložiek.

Podobné produkty

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO