loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €
Ako správne trénovať, ak máte zlý deň?

Ako správne trénovať, ak máte zlý deň?

Tréning

01.08.2016

Prečítané: 12437x

Nemeňte zásadne zaužívané tréningy len preto, že máte zlú náladu, alebo jeden z tých „zlých dní“. Urobte zopár zmien, ktoré vám zaručia rovnako intenzívny tréning aj vtedy, ak máte zlú náladu.

Za bežných okolností, ak je vaša myseľ nastavená pozitívne, rozplánovanie tréningov sa zdá jednoduché. Ak je cieľom budovanie sily svalov, najprv začínate zvyšovať váhy a opakovania a napokon napríklad na dobu jedného týždňa znížite objem zdvíhaných činiek, aby sa svaly regenerovali. Čo ale urobiť vtedy, ak rozmýšľate nad mnohými vecami a ste vystresovaní z partnera alebo z práce? Riešenie je jednoduché – znížte pri tréningu počet opakovaní.

1. Zlý deň

Prídete do posilňovne, ale necítite sa na zdvíhanie váh. Neurobte tú chybu, že znížite váhy. Urobte si rovnaký tréning, aký by ste mali v dobrý deň, ale znížte objem cvičenia. Neurobte opakovaní 10, ale 5, dajte si 2 série, nie 4.

2. Zbystrite pozornosť

Ak cítite, že v daný deň vám chýba sila, začnite v prvej sérii s obvyklými váhami, ale druhú alebo tretiu znížte. Nebojte sa – menšia váha vám z dlhodobého hľadiska neuškodí, práveže pomôže, a vy sa budete stále cítiť dobre. 

3. Počúvajte svoje telo

Urobili ste počas troch sérii len polovicu opakovaní, než aké ste plánovali? AK nevládzete, choďte domov. Inak dopadnete ako kôpka nešťastia a zníži sa vám nielen sebavedomie, ale aj vnímanie samých seba. 

žena tréning

4. Stres je nepriateľ

Pozrite sa na to z tejto stránky – telo nerozlišuje medzi druhmi stresu. Stres je len jeden, a je úplne jedno, či je finančný, partnerský, alebo pracovný. Predstavte si, že druhy stresov napĺňajú vašu pomyselnú vaňu z rôznych kohútikov. Riešením, aby sa vaša vaňa nepreliala, je znížiť prietok tréningového kohútika. Nebojte sa, aj keď jeden-dva tréningy vynecháte, stále je to lepšie, ako získať frustráciu. 

Autor: Mgr. Ľuboš Lištinský • Zdroj: Protein.sk
Páčil sa vám článok? Podeľte sa oň!
NECHCETE ZMEŠKAŤ NOVÉ ČLÁNKY?

POŠLEME VÁM INFO DO MAILU.

SÚVISIACE ČLÁNKY

Ako motivovať svojho partnera, aby cvičil s vami? Časť 1.

Ako motivovať svojho partnera, aby cvičil s vami? Časť 1.

Tak, ako účty a potreba starať sa o domácnosť, aj fitness vie poriadne zatočiť s vašim vzťahom. Je to tak trošku výzva, ktorá je vo svete rozšírenejšia, než by ste si mohli myslieť. Jedna polovička sa chce dostať do formy, ale tá druhá nie je dostatočne motivovaná. Každý problém má dve strany a pre toho druhého môžu byť vaše časté návštevy posilňovne dôvodom napríklad aj na žiarlivosť. Váš partner sa môže trápiť otázkami typu „pre koho to robí“, „s kým tam chodí“, a podobne. Skúste využiť jeden z nasledujúcich tipov a cvičte spolu s partnerom!

4 spôsoby, ako sa vždy sústrediť na posilňovanie

4 spôsoby, ako sa vždy sústrediť na posilňovanie

Nechceme, aby to znelo ako klišé, ale život je plný vzostupov aj pádov a niekedy sa uberie smerom, ktorý nie zrovna praje cvičeniu. Patria sem napríklad rôzne zmeny práce, problémy vo vzťahoch s rodinou alebo s partnerom, večne otravní priatelia, potreba rásť v kariére. Pri takýchto zmenách je veľmi ťažké myslieť na cvičenie, ale pomôže vám, ak si zapamätáte, že práve cvičenie je to, čo vám pomôže životné zmeny prekonať v omnoho väčšej pohode, pretože si vyčistíte hlavu a dodáte telu endorfíny, ktoré pôsobia blahodárne. Ako teda získať schopnosť cvičiť za každých okolností?

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO