loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €
Zlepšiť techniku drepov? Máme odpoveď!

Zlepšiť techniku drepov? Máme odpoveď!

Tréning

10.02.2015

Prečítané: 5384x

Drepy = jednoduché cviky

Aj napriek tomu, že drepy sú jednoduchým cvikom, ešte stále existujú malé chybičky, ktoré vás dokážu dostať z dokonalého vykonania tohto cviku.

Vzhľadom na to, že sa jedná o viac – kĺbový cvik zapájajúci vaše členky, kolená, bedrá, existujú niektoré miesta, kde vzniká svalové napätie, nepohyblivosť a následná slabosť, ktorá môže brániť pohybu, tvrdí expert a tréner Nick Murtha.

Úzke, oslabené boky, hlavne z dlhodobého sedenia môžu viesť k nestabilite v bedrovom kĺbe, čo spôsobuje, že sa vaša panva prirodzene nakláňa dopredu, alebo dozadu pri vykonávaní drepov. A bohužiaľ tento pohyb, môže byť kritický čo sa týka hlavne u zranení chrbta, chrbtice.

Avšak máme rýchle riešenie!

Odporúčame dvihnúť päty na podložku, alebo na kotúč, keď vykonávate drepy. Navýšenie vám pomôže presunúť svoju váhu a zároveň lepšie zapojiť základné svaly, takže vaše boky budú stabilnejšie počas celého pohybu.

Začnite teda s navýšením o 5 cm. A ako budete postupne budovať silu vaších sedacích svalov, bokov a svalov jadra, znížte navýšenie až do 1,5cm a postupujte tak, že nakoniec budete drepy robiť super technikou s nohami na zemi. 

Vyskúšate toto malé odporúčanie pri najbližšom tréningu?

Autor: Ing. Radoslav Filip • Foto: bestmotivation.com
Páčil sa vám článok? Podeľte sa oň!
NECHCETE ZMEŠKAŤ NOVÉ ČLÁNKY?

POŠLEME VÁM INFO DO MAILU.

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO