Už v minulom článku sme spomínali, že veľa mužov potrebuje zlepšiť ich intímny „drive“, aby sa konečne cítili ako „alfa samci“, uviedli sme vám niekoľko tipov pre zlepšenie vášho testosterónu, aby ste nepotešili, len seba, ale takisto aj svoju polovičku.

Prinášame vám ďalšie tipy pre zlepšenie pohlavného života:

Nebojte sa tukov

Možno si niekto z vás spomenie, ako sa ľudia dlhé roky vyhýbali tukom a červenému mäsu, keďže toto odporúčali „nutričný odborníci“. Vylúčenie červeného mäsa a tukov zo stravy výrazne znížil tréningový progres a teda aj hladinu testosterónu u mužov. Teraz sa nesnažím presvedčiť Vás, aby ste začali jesť mastné výrobky, alebo nejakú slaninu, ale aby ste vyberali vhodné zdroje zdravých tukov ako sú omega 3, 6, 9 a hlavne pekné nie-veľmi mastné kúsky červeného mäsa. Samozrejme nevyhadzovali žĺtka z vajec a začali pridávať do jedla olivový olej.

Robte HIT (vysoko intenzívne intervalové) kardio 2 – 3x do týždňa

Krátke výbušne tréningy sú spojené s vylučovaním hormónov ako je rastový a aj testosterón. Kanadský vedci zistili, že vysoko intenzívne tréningy zvyšujú rapídne zmeny v bunkách a taktiež zmeny v kardiovaskulárnom systéme. Teda v skratke lepší kardiovaskulárny systém, lepšie prekrvenie a to aj prekrvenie pohlavných orgánov, čo vedie k lepšiemu intímnemu životu.

Cvičte s ťažkými váhami

Silový tréning zvyšuje testosterón a taktiež hustotu receptorov testosterónu. Znižuje sa pritom tuk v oblasti brucha, zväčšuje svalová hmota a taktiež majú muži väčšiu sebadôveru. Teda v skratke silový tréning = viac testosterónu, viac testosterónu = zlepšené spaľovanie tukov, čiže samé výhody silového tréningu!

Doprajte si dostatok spánku, minimalizujete tým aj škodlivý stres

Nedostatok spánku a stres znižujú hladiny testosterónu a tým sa zvyšuje kortizol (katabolický hormón), toto všetko má za následok nižší intímny „drive“!

Myslite ako víťazi!

Taktiež stav mysle môže spôsobiť lepší telesný výkon a dokonca môže ovplyvniť aj hladiny testosterónu! Hladiny testosterónu sa zvýšia napríklad, ak by ste vyhrali atletickú súťaž, ale naopak znižujú, keď prehráte.  Asertívne správanie taktiež zlepšuje hladiny testosterónu, teda práca na vašom mentálnom postoji víťaza Vás nastaví na úspech v živote a lepšom výkone v posteli.

Autor: Ing. Radoslav Filip • Foto: Dreamstime.com