Väčšina mužov si myslí, že sú skvelí v posteli, ale pravda je od toho trošku ďalej, ako sa nazdávajú. Ale nestrachujte sa, môžete byť doslova levom vo svojom kráľovstve, a to ak sa začnete správne stravovať.

Pomôže vám to aj čo sa týka spaľovania tuku, aj navýšenie testosterónu a s tým aj libida a budete sa cítiť viac fit. Kvalitným intímnym stykom a dá navýšiť testosterón, spáliť slušné množstvo kalórií, ale hlavne aj ako sa povie "vyčistiť hlavu", teda zbaviť sa zlých emócií a vychutnať si tieto príjemné záležitosti :-).

Niekoľko tipov pre zlepšenie Vášho pohlavnéhoho života:

Vyskúšajte vnútrozemskú diétu

Jedná sa o diétu, kde budete jesť veľa olivového oleja, jogurtov, syrov, ovocia, zeleniny a celozrnných produktov a taktiež zahŕňa trochu červeného vína, červeného mäsa, rýb, hydiny a vajec. Príjem zdravých tukov by mal zahŕňať 30 až 40% z celkového príjmu kalórií. Množstvo tuku v strave ovplyvní priaznivo hladinu testosterónu.

Počítajte kalórie

Myslím to preto, lebo ak sa stávate obéznejším, s tým pribúdajú aj problémy s erekciou, konkrétne pri zvýšenom tuku v oblasti brucha. Formula je jednoduchá ak prijímate viac kalórií ako dokážete spáliť, naberáte na nechcenom tuku.

Jedzte dostatok bielkovín

Vysoko-proteínová diéta pomáha zvyšovať úroveň testosterónu. Vyššie spomínaná vnútrozemská diéta je výborným tipom, ale ešte by som odporúčal dopĺňať bielkoviny zo suplementov, ako sú aminokyselinyproteínové prášky. Zamerajte sa na príjme 0.8-1.7g bielkovín na kilogram vašej váhy. Tí čo sedia väčšinu času na zadku, teda na gauči, potrebujú samozrejme menšie množstvo ako aktívny ľudia, ktorí navyše aj trénujú.

Trénujte 2 – 3x do týždňa minimálne 30 minút v strednej intenzite

Pravidelné cvičenie zlepšuje metabolické zdravie, ktoré vlastne taktiež napomáha hnať lepšie krv do celého tela, teda aj do penisu, zvyšuje úroveň testosterónu, dáva Vám energiu a väčšie libido. Čas, ktorý strávite cvičením záleží podľa vašich potrieb a cieľov: Trénujte dlhšie ak sa chcete zbaviť prebytočného tuku a zlepšiť výkon a menej ak sa chcete zamerať na silové cvičenie, alebo máte menej času. 

Už v najbližšom blogu Vám prinesieme ďalšie tipy pre zlepšenie pohlavného života. Máte o tieto zaujímavé tipy záujem? Dajte nám vedieť :-).

Autor: Ing. Radoslav Filip • Foto: Dreamstime.com