loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

Tréning

V tejto sekcii nájdete články týkajúce sa tréningov.
Ako podporiť regeneráciu svalov po tréningu?

Ako podporiť regeneráciu svalov po tréningu?

kategória: Tréning
Prečítané: 2972x
Rast svalovej hmoty sa neodohráva len vo fitku. Práve naopak, tam všetko len začína. Telo dostane impulz na zlepšenie a zosilnenie, ale svaly naozaj rastú a zosilňujú sa až po tréningu. Práve v tomto období je dôležitá správna regenerácia, ktorá maximalizuje rast svalov.
Kalistenika, Street Workout, Spartan, Parkour s Crossback. Čo potrebujete vedieť o tréningu s vlastnou váhou…

Kalistenika, Street Workout, Spartan, Parkour s Crossback. Čo potrebujete vedieť o tréningu s vlastnou váhou…

kategória: Tréning
Prečítané: 1517x
Od bežných drepov až po dych vyrážajúce formácie na hrazdách, neuveriteľné pozície, ktoré prekonávajú hranice možností ľudského tela. Doma, na ihrisku, v prírode. Na kalisteniku stačí mať telo a odhodlanie urobiť ho silnejším a zdravším. Kalistenika je cvičenie s váhou vlastného tela. To znamená, že ju môže cvičiť ktokoľvek, bez ohľadu na vek, skúsenosti so športom či kondíciu. Či ste muž alebo žena, či túžite po štíhlejšom tele, zvýšení fyzickej sily, pevnejšom zdraví alebo budovaní svalovej hmoty - kalistenika je práve pre vás.
Mýty a fakty o silovom cvičení pre ženy. Je naozaj nežiaduce?

Mýty a fakty o silovom cvičení pre ženy. Je naozaj nežiaduce?

kategória: Tréning
Prečítané: 1080x
V dnešnom článku sa pozrieme na štyri najčastejšie mýty o silovom cvičení pre ženy. Z každej strany sa na nás valia tieto názory, pričom sa vôbec nezakladajú na pravde. Poďme sa na ne pozrieť bližšie.
5 efektívnych cvikov na brucho, ktoré môžete cvičiť aj doma

5 efektívnych cvikov na brucho, ktoré môžete cvičiť aj doma

kategória: Tréning
Prečítané: 12023x
Aktuálna situácia nám s cvičením veľmi nepraje a väčšina z nás sa musí uspokojiť s cvičením v domácich podmienkach. Síce nám chýba plnohodnotné vybavenie, ale to neznamená, že sa nedá kvalitne odcvičiť každá tréningová partia aj doma. V dnešnom článku si ukážeme päť cvikov na brucho a povieme si aj o tom, ako často by si ho mal cvičiť.
Zatvorené fitko? Zacvičiť si viete jednoducho aj doma

Zatvorené fitko? Zacvičiť si viete jednoducho aj doma

kategória: Tréning
Prečítané: 1045x
Cvičenie v domácich podmienkach bolo ešte pred rokom pre väčšinu z nás nepoužiteľné a zbytočné. Načo cvičiť doma, keď môžem cvičiť v plne vybavenom fitku? Aktuálna situácia nám mení plány a zatvorenie fitness centier sa týka každého, kto chodil pravidelne cvičiť. Avšak, neznamená to, že by sme sa mali doma zatvoriť, zapnúť Netflix a vykašlať sa na celé cvičenie a zdravý životný štýl. Práve naopak. Všetko sa dá - s menšími obmedzeniami - dodržiavať ako predtým. Síce si doma asi nezadrepuješ s veľkými váhami a nebudeš cvičiť klasický benchpress, ale aj tak je možné kvalitne precvičiť všetky svaly.
5 tipov pre väčšie bicepsy. Aké cviky vám zaručene pomôžu?

5 tipov pre väčšie bicepsy. Aké cviky vám zaručene pomôžu?

kategória: Tréning
Prečítané: 2687x
Biceps síce nie je najväčšia či najdôležitejšia partia na tele, ale každý chce mať veľké a svalnaté ruky. A aj keď nie je hlavnou svalovou partiou, ktorá tvorí objem rúk, je dôležitý a každý z nás chce veľký a pekne tvarovaný kopček na ruke. V dnešnom článku si povieme viac o tom, ako by si k cvičeniu bicepsov mal pristupovať, aké princípy sú správne a prinesú ti jeho zväčšenie.
Tréningový plán na chudnutie pre ženy: Ako sa zbaviť prebytočných kíl?

Tréningový plán na chudnutie pre ženy: Ako sa zbaviť prebytočných kíl?

kategória: Tréning
Prečítané: 4455x
Navrhnutie tréningového plánu, ktorý bude fungovať každému, perfektne mu bude vyhovovať a bude ho baviť je nemožné. Ak by to tak nebolo, tak by tréneri, ktorí sa živia tvorbou tréningových a stravovacích plánov mali výrazne menej práce ako teraz. Stačil by ti jednoduchý rozpis a každý by cvičil to isté. Každý z nás je iný, máme odlišné telá, dĺžky končatín, mobilitu a niektoré postupy a cviky nám vyhovujú inak ako ostatným. Preto je najlepšou voľbou u ľudí, ktorí už majú niečo odcvičené personalizovanie tréningového plánu.
Čo spôsobuje svalové kŕče a ako proti nim bojovať

Čo spôsobuje svalové kŕče a ako proti nim bojovať

kategória: Tréning
Prečítané: 10314x
Každý z nás už niekedy zažil kŕč v nohe. Je to veľmi nepríjemné a bolestivé. Aj keď kŕče nie sú významne škodlivé a telu priamo neubližujú, časté kŕče môžu negatívne ovplyvňovať kvalitu života a aj obmedzovať niektoré druhy športov či cvikov. A to už je stav, ktorý nikto z nás nechce zažiť. V tomto článku si vysvetlíme základné informácie o tom, čo sú to kŕče, ako a kedy najčastejšie vznikajú a čo môžeš spraviť pre to, aby si ich vôbec nemal.
Systematicky a zdravo. Ako jednoducho pribrať na svaloch?

Systematicky a zdravo. Ako jednoducho pribrať na svaloch?

kategória: Tréning
Prečítané: 2830x
Naberanie svalov je cieľom väčšiny z nás. Každý chce vyzerať dobre, mať pekné telo, málo tuku a dostatočnú silu. Okrem toho, že svaly dobre vyzerajú, sú aj veľmi prospešné pre naše telo (napr. spevňovanie chrbtice) a tiež sila s nimi spojená je prakticky využiteľná aj v bežnom živote. Väčšina ľudí teoreticky vie, čo by mali robiť, aby svaly konzistentne naberali a pritom v praxi zlyhávajú. Poďme si v tomto článku zhrnúť základné princípy, ktoré by si mal dodržiavať, ak chceš konzistentne naberať kilá novej svaloviny.
Cviky na chudnutie pre ženy: Ktoré z nich vám vyčarujú sexi telo?

Cviky na chudnutie pre ženy: Ktoré z nich vám vyčarujú sexi telo?

kategória: Tréning
Prečítané: 1692x
Názov článku a najmä slovo „chudnutie“, resp. „cviky na chudnutie“ môže vyvolávať pocity, že niektoré cviky sú na chudnutie a iné na naberanie svalov. Nie je tomu tak v pravom zmysle slova, ale je pravdou, že sú cviky, ktoré ti s chudnutím pomôžu viac ako iné. Prečo je to tak?

VŠETOK TOVAR
NA SKLADE

BALÍK ZABALENÝ
DO 10 MINÚT

OKAMŽITÉ RIEŠENIE
REKLAMÁCIÍ

PORADENSTVO
ZADARMO