loader black loader black loader product loader white
Potrebujete poradiť? Ozvite sa našej Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 9:00 - 15:00)
Pre dopravu zdarma
ostáva nakúpiť za 60.00 €

TU STE SPRÁVNE - Protein.sk

O našej kvalite hovoria aj tieto ocenenia:
ShopRoku 2013 Víťaz
ShopRoku 2014 Víťaz
ShopRoku 2015 Víťaz
ShopRoku 2016 Víťaz
ShopRoku 2017 Finalista
ShopRoku 2018 Finalista

AKCIOVÁ PONUKA PRE VÁS

Do konca tejto ponuky ostáva iba:
DNI
HODÍN
MINÚT
SEKÚND

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Opýtajte sa nášho odborníka

Mgr. Ľuboš Lištinský je absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Karlovej v Prahe so zameraním kondičný tréner a fitness tréner. Jeho špecializácia je rozvoj kondičných a koordinačných schopností, formovanie postavy z estetického a funkčného hľadiska, vyrovnanie svalových dysbalancií, funkčný tréning, CORE tréning, Crossfit, problematika stravovania a doplnkov výživy.

Mgr. Ľuboš Lištinský
trener@protein.sk
+421 914 111 999 (Po - Pia: 12:30 - 17:30)
Napísať správu

NAJNOVŠIE PRÍSPEVKY V NAŠOM BLOGU

25 najlepších tipov na chudnutie a zlepšenie zdravia v roku 2023 I. časť

25 najlepších tipov na chudnutie a zlepšenie zdravia v roku 2023 I. časť

Priznajme si to - na internete je veľké množstvo informácií o tom, ako rýchlo zhodiť kilá a dostať sa do formy. Ak hľadáš najlepšie tipy, ako schudnúť a udržať si váhu, toto zdanlivo nekonečné množstvo rád môže byť ohromujúce a mätúce. Zdá sa, že každý deň sa objaví nová módna diéta - od diét propagujúcich surovú stravu až po stravovacie plány, ktoré sa točia okolo kokteilov a balených potravín. Problémom je, že hoci veľmi reštriktívne diéty a eliminačné stravovacie plány s najväčšou pravdepodobnosťou prinesú krátkodobý úbytok hmotnosti, väčšina ľudí ich nedokáže udržať a nakoniec do niekoľkých týždňov hodí uterák do ringu.

Tipy, ako prestať so „zajedaním stresu“

Tipy, ako prestať so „zajedaním stresu“

Stres sa na nás valí z každej strany. Či na mladších ľudí, ktorí majú stres zo školy a skúšaní, písomiek alebo skúšok na vysokej škole alebo na starších ľudí, ktorí majú náročné zamestnanie alebo zložitú rodinnú situáciu. Dôvodov na zvýšenú psychickú záťaž je veľa a týka sa každého z nás. Niektorí sa dokážu s týmto stavom vyrovnať ľahšie a iní naopak oveľa ťažšie. Táto druhá skupina ľudí má často problém s tým, že sa so stresom vyrovnávajú cez jedenie. Stres zajedajú nezdravým jedlom, čo im vyvoláva ďalšie stavy úzkosti a zlyhania - a to opäť zajedajú ďalej a ďalej. Dostávajú sa do špirály, z ktorej nie je jednoduché sa dostať von. V dnešnom článku sa zameriame práve na to, ako s týmto zlozvykom prestať.

12 hlavných výhod plávania

12 hlavných výhod plávania

Možno si už počul, že odborníci odporúčajú dospelým, aby každý týždeň absolvovali 150 minút stredne intenzívnej alebo 75 minút intenzívnej aktivity. Plávanie je vynikajúci spôsob, ako precvičiť celé telo a kardiovaskulárny systém. Počas hodiny plávania spáliš takmer toľko kalórií ako pri behu, a to bez toho, aby to malo negatívny vplyv na tvoje kosti a kĺby.